Är det någon som vet om man kan hitta den klockan med lösa siffror (som många här på SR har)i nån butik nära Göteborg? Har letat jättelänge efter den utan resultat:(
Hej, svårt att veta vad du menar men jag har sett en kanon fräck klocka på
Färg Trend i Alingsås. Där kunde man köpa lösa siffror och själva klocka på Village.
Ring och fråga vet ja !!.
Hej Såg din förfrågan ang klockan med de lösa siffrorna. Jag bor själv i Göteborg och jag köpte en sådan klocka i veckan nere i Kungsbacka. En jättetrevlig butik som har hur mycket roligt som helst. Ligger inte inne på Kungsmässan utan vid "torget" nästan. Butiken heter Designbolaget tror jag Lycka till
Hej hej själva klockan kostar 400:- och finns i 3 färger Svart, silver eller krom och siffrorna kostar 100:- extra så tot summan blir 500:-. Jag tror dock bara hon hade svart och silver klocka kvar. Hoppas att du blir nöjd:)
Pongolina, 2009-03-07
Hej, svårt att veta vad du menar men jag har sett en kanon fräck klocka på
Färg Trend i Alingsås. Där kunde man köpa lösa siffror och själva klocka på Village.
Ring och fråga vet ja !!.
Pongolina.
JOLI, 2009-03-07
Hej Såg din förfrågan ang klockan med de lösa siffrorna. Jag bor själv i Göteborg och jag köpte en sådan klocka i veckan nere i Kungsbacka. En jättetrevlig butik som har hur mycket roligt som helst. Ligger inte inne på Kungsmässan utan vid "torget" nästan. Butiken heter Designbolaget tror jag Lycka till
Mrs_H, 2009-03-07
Tack så mkt JOLI. Då blir det en tur till Kungsbacka hihi...
Vad kostar den?
JOLI, 2009-03-07
Hej hej själva klockan kostar 400:- och finns i 3 färger Svart, silver eller krom och siffrorna kostar 100:- extra så tot summan blir 500:-. Jag tror dock bara hon hade svart och silver klocka kvar. Hoppas att du blir nöjd:)
Mrs_H, 2009-03-07
Tack så mycket för ett snabbt svar! :)
elajo, 2012-01-03
Vill passa på att tipsa om Vaggur.se. Hittade min väggklocka med lösa siffror där :)
whillow, 2012-01-04
Biltema har och den är jättebillig där. Jag har jämfört och det är samma typ av klocka som i dom dyrare butikerna
http://www.biltema.se/sv/Kontor---Teknik/Klockor-och-vaderstation/Klockor/Vaggklocka-21939/