Är det någon som vet var man får tag på gamla fruktlådor? Dom där i trä? Har sett dom i flera butiker, men ingen vill sälja dom till mig. Är det någon som har tips om var jag ska leta?
Jo jag gissar att jag får leta på auktioner och loppis. Men hade hoppats på att hitta det i någon butik. Bea "Ica Kvantum" i Enskede har flera stycken som dom ställer saker på, men dom var inte till salu. När jag frågade personalen var dom hade köpt lådorna så pratde dom om något ställe som heter "Ruma". Jag sökte på det men kunde inte hitta så mycket tyvärr.
Hej Ida. Såg att det var ett tag sen du fråga efter fruktlådor men jag tänkte svara ändå eftersom jag själv inreder med fruktlådor. Det säljs väldigt många fruktlådor i Stärkans Outletbutik i Kivik. Ring och fråga efter deras grossist företag för att få veta fler ställen som dom säljer till i Sverige. 0414-715 10 http://www.kvalitetsoutlet.se/ Lycka till tjejen:)
Hej!
Tack så mycket för tipset! Verkligen gulligt av dig att skriva trots att det var så länge sen. Jag har lagt det lite på is, men nu blev jag sugen igen.
retrobohem, 2009-04-21
jag vill oxå veta! de är svåra att hitta, samma sak med gamla sockerlådor men tre såna har jag lyckats komma över på loppisar.
IdaLundberg, 2009-04-21
Jo jag gissar att jag får leta på auktioner och loppis. Men hade hoppats på att hitta det i någon butik. Bea "Ica Kvantum" i Enskede har flera stycken som dom ställer saker på, men dom var inte till salu. När jag frågade personalen var dom hade köpt lådorna så pratde dom om något ställe som heter "Ruma". Jag sökte på det men kunde inte hitta så mycket tyvärr.
LantisEva, 2010-12-12
Hej Ida. Såg att det var ett tag sen du fråga efter fruktlådor men jag tänkte svara ändå eftersom jag själv inreder med fruktlådor. Det säljs väldigt många fruktlådor i Stärkans Outletbutik i Kivik. Ring och fråga efter deras grossist företag för att få veta fler ställen som dom säljer till i Sverige. 0414-715 10 http://www.kvalitetsoutlet.se/
Lycka till tjejen:)
IdaLundberg, 2010-12-12
Hej!
Tack så mycket för tipset! Verkligen gulligt av dig att skriva trots att det var så länge sen. Jag har lagt det lite på is, men nu blev jag sugen igen.
Tack igen, ha det gott!
God Jul