Hemma-hos-album
Gallerier
Crunchie
Har blivit helt förälskad i de vita zinkhusen och vill få tag i dem i Göteborg/Kungsbacka med omnejd, någon som vet vart man kan köpa?
Papiljotten, 2009-06-21
Kolla solhaga gardencenter eller Kungsblomman (kungsmässan)
Crunchie, 2009-06-21
Tack för hjälpen, jag ska kolla där!
Papiljotten, 2009-06-23
Jag kom på nu att FB interiör (vid systembolaget i Kba) måste ju nästan ha såna...
Crunchie, 2009-06-30
Har kollat FB Interiör, Mary's house och inredningsbutiken (namnet föll bort precis) mitt emot ZAra - inga zinkhus...
lindzy66, 2009-07-08
de finns ju att köpa på nätet , jag köpte mina på hjortgården tror jag sajten hette.
Crunchie, 2009-07-08
Va festligt, jag beställde från Hjortgården i förra veckan, men tack i alla fall för tipset :-). Det mellersta var slut men det stora och minsta hade de paketpris. Paketet kommer nog fram i morgon, längtar...
icait, 2009-07-08
vet inte hur du vill att zinkhusen ska se ut , men om du kollar i mitt galleri har jag 2 st vita, dom betalade jag 79 kr för tillsammans.
Dom var ju jättefina, lite mindre än vad jag betalat för nu :-). Vart har du köpt dem?
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
Papiljotten, 2009-06-21
Kolla solhaga gardencenter eller Kungsblomman (kungsmässan)
Crunchie, 2009-06-21
Tack för hjälpen, jag ska kolla där!
Papiljotten, 2009-06-23
Jag kom på nu att FB interiör (vid systembolaget i Kba) måste ju nästan ha såna...
Crunchie, 2009-06-30
Har kollat FB Interiör, Mary's house och inredningsbutiken (namnet föll bort precis) mitt emot ZAra - inga zinkhus...
lindzy66, 2009-07-08
de finns ju att köpa på nätet , jag köpte mina på hjortgården tror jag sajten hette.
Crunchie, 2009-07-08
Va festligt, jag beställde från Hjortgården i förra veckan, men tack i alla fall för tipset :-). Det mellersta var slut men det stora och minsta hade de paketpris. Paketet kommer nog fram i morgon, längtar...
icait, 2009-07-08
vet inte hur du vill att zinkhusen ska se ut , men om du kollar i mitt galleri har jag 2 st vita, dom betalade jag 79 kr för tillsammans.
Crunchie, 2009-07-08
Dom var ju jättefina, lite mindre än vad jag betalat för nu :-). Vart har du köpt dem?