Hej alla på styleroom, jag älskar websidan mycket och jag uppdaterar och laddar om den hundratals gånger om dagen. Först av allt så gillar jag heminredning och dekoration. För det andra, jag har en hel del inspiration i att starta upp min egen webshop. Jag behöver idéer och förslag, tips osv.
Jag har studerar inredningsdesign förut och har designat flertal möbler på papper, inte i verkligheten. Jag har fått lite grepp om den svenska marknaden och smak. Heminredning här är mycket annorlunda från amerikansk stil och smak. Det finns en hel del att lära sig från de nordiska länderna och svenska folket, om deras smak, färger, trä, trender, svensk design och märken.
Styleroom.com är en mycket bra websida, speciellt för dem som vill starta eget eller en webshop. Jag har förstått att många gillar rero, 70-tals möbler, TEAK och inte fur, vita möbler, design av moderna möbler från budget som ikea, bolia, bolagret, lagerhous till mer dyrare svenska märken och design.
Tack för att ni alla har lärt mig om mycket i Sverige, de mesta av er kan dekorera era egna hem mycket bra, organisera dem bättre än amerikanerna.
Förslagsvis, tips om att starta en webshop? Eller om någon är intresserad att starta den med mig? Jag kan också öppna butik, jag har plats där jag kan fixa en butik plus, vi har utrymme i vårt hem.
Jag älskar mycket kommentarer och förslag!!!
XOXOXOXOXO
Johanna.B, 2009-08-31
Låter spännande med dina planer. Lycka till!
Kram
/Johanna