Har din dator Windows kan du använda det vanliga programmet Word för att skriva ut det själv. Skriv det du vill ha, välj den font du vill ha, och en större textstorlek.
Det tror jag även de med mindre bra datorkunskap skulle klara av.
Och för mindre bokstäver till möbler har jag läst att folk använder schabloner från antingen Panduro eller Claes Ohlsson. De är nog enklare än att skriva ut, klippa ut, måla upp konturer för att sedan fylla i.
Vad hjälpsamma alla är; tack! Men jag kan inte få större än 96 på bokstäverna. Behöver ca 200 i stl.
Kan kolla med nån granne som är med haj på det än jag =)
Jessica_b, 2009-08-09
Vad menar du för mallar? Vad ska du ha dem till?
Ballerina, 2009-08-10
Tänkte skriva på möbler samt såga ut stora bokstäver i MDF.
Velouria, 2009-08-10
Har din dator Windows kan du använda det vanliga programmet Word för att skriva ut det själv. Skriv det du vill ha, välj den font du vill ha, och en större textstorlek.
Det tror jag även de med mindre bra datorkunskap skulle klara av.
Jessica_b, 2009-08-10
Och för mindre bokstäver till möbler har jag läst att folk använder schabloner från antingen Panduro eller Claes Ohlsson. De är nog enklare än att skriva ut, klippa ut, måla upp konturer för att sedan fylla i.
Ballerina, 2009-08-11
Vad hjälpsamma alla är; tack! Men jag kan inte få större än 96 på bokstäverna. Behöver ca 200 i stl.
Kan kolla med nån granne som är med haj på det än jag =)
Ballerina, 2009-08-11
Panduro har jag kikat på, men inte hittat. Ska titta på CO också. Tack för tipset!
Jessica_b, 2009-08-11
I rullisten får du inte fram större än 96, men om du klickar i rutan där 96 står kan du sudda ut det och skriva i vad du vill!
Ballerina, 2009-08-11
Precis vad jag gör, men sen ändras det till 96 av sig själv...
Jessica_b, 2009-08-12
Aha.. Vad konstigt!
Har du markerat texten du vill ha stor först och sedan ändrat storleken?
Ballerina, 2009-08-12
Nu har jag varit på min mors jobb och skrivit ut bokstäver; det gick bra! Nåt tok med min dator, kanske.
Än en gång; TACK för engagemanget!