Hej!
Min mamma kommer hit till helgen och vi ska besöka Simon och Tomas butik på Odengatan. Nu undrar jag om det finns några andra bra inredningsbutiker i närheten???
Det finns ju väldigt många Second hand butiker runt Roslagsgatan om det är av intresse.
Annars tror jag det är ganska skralt runt Odenplan, men dock ej helt 100% jag har rätt.
Googla på nätet,eller kolla in ett album här på SR, det finns en tjej som har lagt upp bilder o adresser på inredningsbutiker i Stockholm, vilken butik är Simon o Tomas???/Angie
arvid, 2009-09-16
Det finns ju väldigt många Second hand butiker runt Roslagsgatan om det är av intresse.
Annars tror jag det är ganska skralt runt Odenplan, men dock ej helt 100% jag har rätt.
SweFree, 2009-09-17
Hej där!
Kolla in den här länken i min blogg. http://www.unrealmedia.se/blogg/thruwindow1.htm
- Kanske kan det ge dig något hett tips.
P.S. Sen har du ju R.O.O.M på Alströmergatan 20 vid Fridhemsplan. (öppet till 17 på helger)
oursweethome, 2009-10-02
Googla på nätet,eller kolla in ett album här på SR, det finns en tjej som har lagt upp bilder o adresser på inredningsbutiker i Stockholm, vilken butik är Simon o Tomas???/Angie