Hej.
Jag håller just nu på att bygga ett nytt kök,
det kommer att bli helblank vita luckor,silver kromade avlånga handtag, mörkbrun/svart bänkskiva, två långsidor på ca 3 m vardera, ena sidan med tre smala väggskåp med glasluckor, och andra sidan med endast fläkten.
Det jag behövere tips på ä det här med diskställ, änsålänge så kommer jag inte att ha någon maskin, så funderar på såna diskställ man hänger upp på skena, men får för mig att det ser för ''plottrigt'' ut, ja är en sån som helst vill gömma så mkt tråkigheter som möjligt, och disk är ju inte så roligt direkt.
HGar du kanske en bidl att visa på hur du har löst det?
Vore jätte tacksam för det:)
Tänkte på plastmatta, men de kommer att behöva skarvas och vet inte hur snyggt det kommer o bli, och hur snyggt är det egentligen med plastgolv?
Så jag har nästan bestämt mig för laminat, men vad ska man då välja?
Jag köper hellre ett billigare och byter om några år, eftersom ja ofta vill förnya,men det ska ju endå hålla ett tag.
Vi är förövrigt två st som kommer att bo där, har terrarie djur och senare en katt, och vi är inga som älskar att stå i köket, men vem vet, kanske blir det oftare när man får nytt:)
Förlåt för långt inlägg men har så mkt i tankarna just nu, tacksam för svar iaf:)