Finns det något intresse av denna lampan? Har en som jag tänkte sälja, orginalraster och i superskick... Bild kommer så småningom, den är 40 i diameter.
Tja, jag vet inte, köpte den själv för drygt ett år sen på auktion för femtonhundra, har ingen aning om vad värdet är nu? Men det borde väl vara ungefär samma?
Lightspeed, du får gärna köpa den då jag själv är ute eftr andra detaljer ill hemmet nu. Maila mig på: Ulrika.lundstrom@live.se så kan vi göra upp affär och pris och fraktsätt, om du vill, Så kan jag skicka bilder till dig oxå mvh Ulrika
Petran, 2009-10-30
vad vill du ha för den då?
ratpak, 2009-11-02
Tja, jag vet inte, köpte den själv för drygt ett år sen på auktion för femtonhundra, har ingen aning om vad värdet är nu? Men det borde väl vara ungefär samma?
Lightspeed, 2009-11-06
En orange bumling är precis vad jag letar efter, skulle matcha perfekt med mina gardiner. Dubbelt upp vad du gav kan du få av mig åtminstonde.
ratpak, 2009-11-08
Lightspeed, du får gärna köpa den då jag själv är ute eftr andra detaljer ill hemmet nu. Maila mig på: Ulrika.lundstrom@live.se så kan vi göra upp affär och pris och fraktsätt, om du vill, Så kan jag skicka bilder till dig oxå mvh Ulrika