Vad tycker ni om dessa möbler tillsammans?
Barcelona fotölj och pall och bord passar ju såklart men vad tycker ni om att blanda in en howard soffa? Är den för rund i formerna för att passa ihop med det andra som är mera rakt?
hmm, jag känner lite så själv.
tyvärr har jag inte hittat någonstans där man kan se denna kombination uppställd.
trisst när man gillar både soffan och fotöljerna :/
Jag tycker framför allt att det är soffan och bordet som skär sig mot varann. Kanske att det skulle funka med ett annat bord? Annars Om du gillar Howard så kanske jag kan få tipsa dig om en annan fåtölj. Rätt dyr tyvärr men snygg och hur skön som helst att sitta i. Jag tror den skulle passa Howardsoffan bra. http://www.natuzzi.se/pagina.cfm?codmetadata=1530
ok tack för tipset, dock måste jag ha barcelona fåtöljerna :D
jag får fundera vidare, bordet kanske ska bort ja... ?
det går ju att sälja grejerna på blocket om det inte funkar
ja eftersom de stolarna redan är beställda så är det min utgångspunkt.
men soffan, den är ju ganska rak i kuddarna samt fram, det är ju bara armstöden som är lite rundade.
övertala mig att det fungerar, annars får jag köpa en mer fyrkantig soffa
diskomus, 2009-12-20
ingen?
Velouria, 2009-12-21
Jag tycker inte soffan passar in alls, skulle satsa på en annan soffa.
ninnisthlm, 2009-12-21
Njaeee....
diskomus, 2009-12-21
hmm, jag känner lite så själv.
tyvärr har jag inte hittat någonstans där man kan se denna kombination uppställd.
trisst när man gillar både soffan och fotöljerna :/
ninnisthlm, 2009-12-21
Jag tycker framför allt att det är soffan och bordet som skär sig mot varann. Kanske att det skulle funka med ett annat bord? Annars Om du gillar Howard så kanske jag kan få tipsa dig om en annan fåtölj. Rätt dyr tyvärr men snygg och hur skön som helst att sitta i. Jag tror den skulle passa Howardsoffan bra. http://www.natuzzi.se/pagina.cfm?codmetadata=1530
diskomus, 2009-12-21
ok tack för tipset, dock måste jag ha barcelona fåtöljerna :D
jag får fundera vidare, bordet kanske ska bort ja... ?
det går ju att sälja grejerna på blocket om det inte funkar
ninnisthlm, 2009-12-21
Sorry, såg att det blev lite konstig länk. Jag menar den sista bilden, brun fåtölj med fotpall.
ninnisthlm, 2009-12-21
Så lite så. Och where there´s a will there´s a way.
Velouria, 2009-12-21
Är Barcelona det du utgår från skulle en mer stilren soffa, med mer raka linjer, passa bäst.
diskomus, 2009-12-21
ja eftersom de stolarna redan är beställda så är det min utgångspunkt.
men soffan, den är ju ganska rak i kuddarna samt fram, det är ju bara armstöden som är lite rundade.
övertala mig att det fungerar, annars får jag köpa en mer fyrkantig soffa