Nu sitter inte jag med funktioner öht så det påverkas inte. Det är Kristian och Martin som gör och jag designar. Ni skulle nog inte vilja se mig programmera funktioner;)
Jag testar lite varianter så får vi se var vi hamnar.
Februari, nu borde popup:en med "Laddar.." vara borta.
Neppy och Februari, jag måste erkänna att jag inte förstår vad som menas med
"en sak jag har funderat på är varför texten ligger kvar i inläggsrutan även efter när man postat inlägget."
Kommer ni inte tillbaka till tråden efter att ni skrivit inlägget? Eller är det inte foruminlägg ni menar?
Det där med att texten står kvar brukar vara kommentarer i albumen, fast sist jag skrev idag tror jag den försvann.
Här i forumet brukar det komma en vit blank sida, inte själva tråden. Edit: fast den här gången kom jag tillbaka till tråden, det händer dock inte alltid.
Ok, bra. Ja, efter nya lanseringen ska kommentarsformuläret tömmas efter att man publicerat sin kommentar. Om den inte töms så är det en bugg som vi borde kolla närmare på.
Och efter att man postat ett inlägg i forumet ska man komma tillbaka till tråden, inte till nån blank sida. Det skulle också vara en bugg.
Jag har lagt upp nya bakgrundsförslag: http://www.styleroom.se/album/19471 Mindre mönster men de finns fortfarande med men vi scroll försvinner de.
Lagt massa olika varianter för att se var vi hamnar.
Sen ny grafik som inte egentligen är StyleRoom relaterad.
Syftet med Svara som PM är att vissa föredrar att svara privat än att skriva kommentarerna publikt. Vi ser ju helst att alla publika frågor även får publika svar eftersom det gynnar efterföljande besökare som läser samma fråga. Ska fundera lite hur vi gör där.
Sida 4 av 4:
StyleRoom, 2010-06-18
Nu sitter inte jag med funktioner öht så det påverkas inte. Det är Kristian och Martin som gör och jag designar. Ni skulle nog inte vilja se mig programmera funktioner;)
Jag testar lite varianter så får vi se var vi hamnar.
Johan
StyleRoom, 2010-06-18
Februari, nu borde popup:en med "Laddar.." vara borta.
Neppy och Februari, jag måste erkänna att jag inte förstår vad som menas med
"en sak jag har funderat på är varför texten ligger kvar i inläggsrutan även efter när man postat inlägget."
Kommer ni inte tillbaka till tråden efter att ni skrivit inlägget? Eller är det inte foruminlägg ni menar?
/Kristian @ StyleRoom
Velouria, 2010-06-18
Nu är laddar borta! Tack.
Det där med att texten står kvar brukar vara kommentarer i albumen, fast sist jag skrev idag tror jag den försvann.
Här i forumet brukar det komma en vit blank sida, inte själva tråden. Edit: fast den här gången kom jag tillbaka till tråden, det händer dock inte alltid.
StyleRoom, 2010-06-18
Ok, bra. Ja, efter nya lanseringen ska kommentarsformuläret tömmas efter att man publicerat sin kommentar. Om den inte töms så är det en bugg som vi borde kolla närmare på.
Och efter att man postat ett inlägg i forumet ska man komma tillbaka till tråden, inte till nån blank sida. Det skulle också vara en bugg.
Hör gärna av er om ni upptäcker samma fel igen.
/Kristian @ StyleRoom
StyleRoom, 2010-06-19
Jag har lagt upp nya bakgrundsförslag: http://www.styleroom.se/album/19471
Mindre mönster men de finns fortfarande med men vi scroll försvinner de.
Lagt massa olika varianter för att se var vi hamnar.
Sen ny grafik som inte egentligen är StyleRoom relaterad.
Tyck till,
Johan
StyleRoom, 2010-06-21
Hoppas problemet med iphone ska vara fixat nu.
Syftet med Svara som PM är att vissa föredrar att svara privat än att skriva kommentarerna publikt. Vi ser ju helst att alla publika frågor även får publika svar eftersom det gynnar efterföljande besökare som läser samma fråga. Ska fundera lite hur vi gör där.
/Kristian @ StyleRoom