Jag håller på att inreda min nya lägenhet. Gillar modern stil. Har fixat möblerna, men väggarna bara gapar tomma. Ser hemskt o kallt ut. Är tavlor moderna just nu? Eller vad ska jag göra med väggarna?? Obs, har handen mitt i tummen......
Tack i förväg!!
Velouria, 2010-01-18
Bilder hjälper alltid, men frågan är väl egentligen vad du vill ha på väggarna. Andra kan inte bestämma vad du gillar. Tavlor är inte ett måste, det finns ett stort utbud av olika sorts väggdekor. Dekaler, väggord, fondtapetvägg, väggmålning, väggdekor/relief i olika mönster (likt tavlor) med mera. Och givetvis tavlor, eller tavelvägg. Men utan att veta din stil eller vad du gillar är det svårt att öht ge några förslag.
HS78, 2010-01-18
Tack för kommentarerna! Jo, det skulle vara bättre med bilder, men har tyvärr ingen fungerande kamera. Som jag redan skrev så gillar jag modern stil. Men det är klart, det svårt för andra att rekommendera nåt utan att ha sett hur det ser ut nu. Ska se om jag kan få låna en kamera så kan jag lägga upp lite bilder.
Velouria, 2010-01-18
Din mobil tar inte bilder? Eller någon väns? Det blir inte superkvalitet, men det är bättre än inget. :)