Jag har köpt saker (enligt rubriken) som inte kostade mycket men som ändå borde kunna komma till användning någonstans. Tyvärr har jag ingen fungerande kamera, men fråga gärna om något är oklart! Jag skriver nypris nedan, sedan är det bara att komma med "bud". Finns i östra centrum.
Cirkelsåg, ouppackad i originalförpackning med allt som fanns med. Kvitto medföljer och ger 2 års garanti (minus någon månad). Jag skulle korta av två dörrar som var lite för stora för att passa, men fick hjälp av en snäll granne som är inredningssnickare och hade mer lätthanterliga verktyg, varför sågen inte blev använd (behöver den inte till något annat). Köpt för 250 kronor.
Väggfärg en liter, Lovart från alcro. Som sagt finns ingen kamera, men kulörprovet på alcros hemsida stämmer väl med hur det blir på väggen. Burken är obruten. Täcker bra och bör räcka till ett mindre utrymme eller en fondvägg. Jag insåg när jag gjorde av med det som fanns i provburken att den härliga färgen skulle se ut som en ganska trist ljusblå ihop med de målade väggar man ser därifrån i andra rum och ihop med inredningen. Köpt för 100 kronor. (Finns inget intresse kan jag använda den i min sons rum, men blir glad om den kan få mer uppskattning någon annanstans).