Jag letar efter den här typen av krokar (se bild).
De får inte bara blanka utan ska vara matta och i den här lite äldre stilen. Fäste uppåt, inte väggkrokar.
Var kan jag köpa den här typen av krokar? Webbutik eller fysisk butik i sydvästra Skåne letar jag efter.
(bilden har jag lånat från en annons på Blocket)
John-Paul, 2010-03-07
prova på http://www.nackabyggnadsvard.se/
Velouria, 2010-03-07
Krok02 där var fin, men blank. Tack ändå.
Dessutom skulle det vara bra med en regelrätt webbutik, dvs väldigt enkelt att beställa och betala. Det allra bästa är en fysisk butik för att få se krokarna själv. Bilder kan ju ljuga.
yster81, 2010-03-08
Nu vet jag inte om alla maxi stormarknader har samma sortiment men när vi var där sist så fanns det såna matta på rea.
Velouria, 2010-03-09
Tack för tipset, ska leta upp en Ica Maxi och kolla där.
Velouria, 2010-03-30
Nu kom jag aldrig iväg till någon Ica Maxi, men jag lyckades hitta krokarna (ankarkrok) hos Theofils, om nu någon mer skulle vara intresserad av den här typen av krokar.
therre, 2010-04-20
Jag köpte mina på Clas Ohlsson, och sprayade de svarta. Ankarkrok kallas de, hoppas du hittar dem! :)
Velouria, 2010-04-20
Problemet var när jag letade att inte alla kallar krokarna just ankarkrok, för det var det jag sökte på. Men det löste ju sig tillslut, och det blev tom billigare än Clas Ohlson.
Bra att veta att det finns en backup dock, om jag skulle behöva fler i framtiden. :)