Hej, jag har ett vitt babelfat med gröna plastäpplen och tänkte att jag skulle byta ut de gröna äpplen mot röda nu till jul. Men jag hittar inga röda plastäpplen där jag bor och har inte sett några på nätet för ok pris heller. Då undrar jag om det är något annat jag kan dekorera mitt babelfat med. Mitt hem går i lila och grönt men ska då byta ut det gröna mot rött. Tacksam om någon kunde ge mig lite tips!!
Hogy, 2010-11-23
Jo det är klart men vi äter inte äpplen i våran familj och då ruttnar dom ju. Hade ju tänkt att ha dom kanske fram till mars. Vet inte hur fina äpplena är då. Men visst kommer jag inte på ngt annat så.
Aqeela, 2010-11-24
Det finns snygga äpplen på Lagerhaus. De är i och för sig ljus, men är verklighetstrogna och riktigt snygga.
http://www.lagerhaus.se/sortiment/
markera "ljus / lyktor" - så ser du äpplena :) kostar 39 kr st dock
LadyClose, 2010-11-24
Jaha, Babelfat? Tur google finns annars hade jag aldrig hängt med någon diskussion.
Hogy, 2010-11-25
Tack för tipsen. Jag ska kolla på lagerhause först och funkar inte det så får jag nog köpa riktiga. Och det där med apelsiner med nejlikor var ju inte heller en dum ide.
Tusen tack!!!
sparris, 2010-11-25
Julgranskulor?
sparris, 2010-11-25
Det stod inget om att det måste vara ätbart! :O
LadyClose, 2010-11-25
Julgranskulor tror jag blir snyggt till det däringa babelfatet.
Hogy, 2010-11-26
Roligt att se att mitt inlägg har skapat sådan disskution. Och nej sparris, det behöver inte vara ätbart. Jag ville bara ha lite tips på vad jag kunde ha ist för mina gröna äpplen. Sedan vill jag bara säga att det är väl tur att smaken är som baken och att inte alla gillar samma. Och att här på styleroom finns det stilar som går från secondhand, retro till supermodernt men att vi ändå kan hjälpa varandra genom vårat gemensamma intresse utan att för den saken skull dissa någons smak/stil.
Tack igen för tipsen!!