Ska göra ordning min sons rum när som helst nu. Han är 1½år och ÄLSKAR traktorer. Hade tänkt mig vita väggar och midbecs keek-a-boo gröna med vita stjärnor som fond vägg eller eventuellt tapetsera 3 våder mitt på en vägg som en rand, men nu när han gillar traktorer så mycket så har jag tänkt att jag ska försöka få in det som tema i hans rum, det är ju roligare om rummet kan spegla hans personlighet, har någon något förslag på hur man kan få det fint? Det är inte det lättaste i och med att traktorn är en rätt ful sak ;) Har tittat på unikdekors Walltastic tapet roliga bondgården, men kanske blir för mycket? Snälla hjälp mig, det står helt still... Gärna tips på sidor där man kan hitta inredning :)
Selina, 2011-02-23
Hej!
Va kul att du ska få inreda ett barnrum... Jag hade jättekul när jag inredde min sons... Mina tips är att du tar in traktortemat via påslakan, kuddar, en hylla med någon extra fin traktor, uppspänt tyg på en kanvas som tavla osv.. såg när jag googlade på bilder traktor+barn traktor+leksaker, traktor+tyg osv en massa roliga saker... bl.a. tre jättefina runda "hattaskar" i olika storlekar med en röd traktor på, en liten väska, tofflor kuddar mm Klickar man på bilderna så står det ju oftast inköpsställen... Lycka till! ps: jag tycker traktorer är söta :)speciellt små knubbiga röda! / selina
Mikaelaaa, 2011-02-23
Tack snälla nu har jag fått lite mer att klura på :)