StyleRoom kommer att släppa inredningskurser online inom några månader som vi gör i samarbete med en superduktig inredningsdesigner.
Det kanske skulle vara nåt för dig?
Det är inte riktigt satt ännu men vi har bestämt att det iaf ska vara till ett bra pris så att så många som möjligt ska kunna ta del av kursen.
Vi kommer även sätta ett förmånligt introduktionspris till de första som vill göra kursen.
Den kommer innehålla ca 8 olika kurser med inriktning på det fundementala inom inredning såsom ljus, färger etc. Vi kommer återkomma med mer info framöver.
Kul att du frågar. Den är under uppbyggnad just nu av en inredningsdesigner.
Det är ett ganska stort projekt så för tillfället vet vi inte riktigt när den kommer bli klar dessvärre. Däremot vet vi att den kommer bli väldigt bra för vi har sett de delar som är klara.
Tack för ditt inlägg.
Den har legat på is ett tag som synes med inredningsdesignern som ska göra den håller på att jobba med den igen.
Återkommer i tråden när jag har klart för mig vilka datum det är som gäller.
Ledsen jag inte har mer info just nu.
StyleRoom, 2011-03-03
Hej Pysselmaja,
StyleRoom kommer att släppa inredningskurser online inom några månader som vi gör i samarbete med en superduktig inredningsdesigner.
Det kanske skulle vara nåt för dig?
Johan / StyleRoom
Pysselmaja, 2011-03-03
Låter intressant, vad kommer prisläget att vara?
StyleRoom, 2011-03-03
Det är inte riktigt satt ännu men vi har bestämt att det iaf ska vara till ett bra pris så att så många som möjligt ska kunna ta del av kursen.
Vi kommer även sätta ett förmånligt introduktionspris till de första som vill göra kursen.
Den kommer innehålla ca 8 olika kurser med inriktning på det fundementala inom inredning såsom ljus, färger etc. Vi kommer återkomma med mer info framöver.
Johan / StyleRoom
Pysselmaja, 2011-04-14
Hej, har ni kommit längre i planeringen?
StyleRoom, 2011-04-15
Hej,
Kul att du frågar. Den är under uppbyggnad just nu av en inredningsdesigner.
Det är ett ganska stort projekt så för tillfället vet vi inte riktigt när den kommer bli klar dessvärre. Däremot vet vi att den kommer bli väldigt bra för vi har sett de delar som är klara.
Trevlig helg,
Johan
Kackholm, 2012-10-17
Hej Johan o Styleroom!
Kom ni igång med er inredningskurs?
Vänliga hälsningar,
Elisabeth Käck Holm
StyleRoom, 2012-10-17
Hej,
Tack för ditt inlägg.
Den har legat på is ett tag som synes med inredningsdesignern som ska göra den håller på att jobba med den igen.
Återkommer i tråden när jag har klart för mig vilka datum det är som gäller.
Ledsen jag inte har mer info just nu.
Ha en bra dag,
Johan / StyleRoom