Vi alla har en inredningpryl som ligger oss varmt om hjärtat..
behöver inte vara den som har flesta nollor bakom den första siffran..
utan det kan vara något som även har ett värde för en själv,
som andra kanske inte förstår sig på..
bifoga gärna bild!! :-)
Här hittar ni några av mina favoriter
Aupendi, 2011-06-09
Min tavla som jag köpte i julas är absolut det finaste jag har just nu :)
styler-room, 2011-06-10
Här är min! vackraste
netza, 2011-06-17
Står mellan min pigtittare i detta album och byrån här för jag äääälskar tapeten.
Theres13, 2011-06-21
Min svart/silvriga jordglob :)
Shakta90, 2011-07-24
Detta kanske egentligen inte kan räknas som någon liten "pryl", men jag väljer den i alla fall. Det är en den av ett träd, ek, som jag och sambon släpat hem från skogen, sedan klätt med murgröna, och installerat diodblommor i ;) Står vid soffan i vardagsrummet, och jag bara älskar det!
Friher, 2011-07-24
Svåårt! Jag har ett helt album dedicerat till mina favoritsaker :) men om jag måste välja så väljer jag nog denna, för den passar in i alla mina rum här hemma och den betyder mycket för mig :) Kostade mig 5kr så det är ingen dyrgrip direkt.
Faktum är att jag kommer på hur många saker som helst som jag skulle kunna lägga upp, saker med sentimentalt värde och så, men nu måste jag ju välja ;P
Innolina, 2011-09-20
Min favorit i hemmet är solklart den vita skänken i vardagsrummet. Den var mörkbrun då jag ropade in den på auktion. Nu vit och fin med tofsar hängande på glasknopparna :-)
Inredningsgurun, 2011-11-12
Jag njuter som mest av mitt hem när jag har dukat med dessa skålar!!
Sen älskar jag att dekorera med vita rosor eller kallor eller gröna växter.
Skålarna har jag köpt på www.livinginteriors.se
Don-T, 2011-11-13
Min snygga Depeche Mode mening ,har flyttat runt lite i lägenheten,men jag gillar det skarpt vart det än hamnar.
http://www.styleroom.se/album/29039
AmandaGudmundzon, 2012-01-18
Min vackraste inredningsdetalj är just nu lampskärmen "Puff" ifrån Design by Enehed som hänger i mitt sovrum, bifogar en bild ifrån butiken jag köpte den, då jag inte hunnit plåta den ännu, jag bara ÄLSKAR den....