jag och min sambo har MÄNGDER av skor. Tyvärr ligger alla i en hög, inslängda i en pytteliten garderob. jag behöver tips om en bra skoförvaring som passar både gympaskor, ballerina, och högklackade. någon man kan stuva in i garderoben eller ha framme. såg någon gång en smart sak men kunde snurra på var man hängde skon, kommer dock inte ihåg var jag såg den. tips tas emot med glädje! vill ta hand om mina skor, dem som ligger underst är aldrig roliga att gräva fram då dem blir deformerade! =(
Millizent, 2011-11-13
Åh dina hyllor är precis vad jag tänkt mig. Inte tänkt på att använda tidningshyllor. Var har du hittat dina?! :)
Millizent, 2011-11-24
Jag ser mycket gärna ett foto! =)
Hittade också något på IKEA som dessutom inte kostade så himla mycket. Det jobbiga var att man måste köpa hela "set" man kan liksom inte välja vilka hyllplan man vill ha utan det var blandade... Får se vad jag bestämmer mig för..
Såg dessutom att dem där stringhyllorna var väldigt dyra oavsett om dem var nya eller gamla, tydligen populära hyllor. Inte riktigt min ekonomi för skoförvaring =(