Är det bara jag ?????
Men jag blir så trött på alla dessa användare som skapar inlägg "titta vad fin grej jag köpt" och då man tittar in i det så inser man med en gång att personen äger/jobbar på företaget och vill ha gratis reklam. Vill inte gå ut med några namn men nu sist var det en som skapade ett album med endast kort på tre varianter av samma "grej" och skrev kommentarer som påstod att de var köpta, tyckte det var mycket genomskinligt. OCH DET STÖR MIG!
Tycker att de som däremot öppet skriver att de vill promota sina prylar är helt OK, då jag som läsare direkt kan avstå eller välja att läsa reklamen.
Vad anser ni andra och vad är Stylerooms policy?
Hencopenko, 2011-11-19
Smygreklam inte ok! Men kan själv tycka att det kan vara roligt att lägga upp bilder och skriva en liten historia om inköp på loppisar och om andra prylar man har hemma, dock i syfte att det ska vara till nöje och lärdom för den som läser.. Så alla som vill få lite 50-tals nostalgi/inspiration bör genast ta och börja läsa min "dagboksblogg" ;) Det är en uppmaning och ingen reklam :)
Modinskan, 2011-11-19
Verkliga inköp, eller rättare sagt verkliga inslag har jag inga problem med. Älskar dina utlägg om dina loppisfynd
Hencopenko, 2011-11-19
Jag får ändå ursäkta för att jag tog lite fokus från ditt första inlägg. Tycker det var ett bra sådant och jag håller med!
StyleRoom, 2011-11-19
Hej,
Bra ni säger till om detta. Vi tar hela tiden bort album med tvivelaktigt innehåll men tyvärr smiter det alltid genom en del. Därför är vi tacksamma om ni tipsar oss. Ni vet att det finns, på albumsidan, en funktion där man kan anmäla olämpligt innehåll?
Ha en trevlig helg,
Johan
StyleRoom, 2011-11-19
Hej Voala,
Vi kommer genomföra förändringar framöver där det ska bli lättare för konstnärer att framföra sin konst i kommersiellt syfte. I samband med detta kommer vi införa lite tydligare och striktare regler för vad som får laddas upp.
StyleRoom är en mötesplats för inspiration och därför bör saker och ting visas i ex inspirerande hemmiljöer där konsten/pysslet osv utgör en detalj i helheten.
Johan / StyleRoom
Modinskan, 2011-11-19
Voala: En egen sektion för de som vill sälja sina alster låter som en mycket bra idee! Då blir det ytterligare lättare att välja eller välja bort säljande inlägg.
Johan: Tack för responsen! Jag inser att det är svårt för er att ha total koll på det här men ser det mycket jobbigt att vara angivare trots att jag postat detta inlägg.