hej på er, jär är ni på SR och tänkte att jag drar igång en tråd som kommer att handla om min nästa lya.
Jag står just nu i kö på att få byta från en 2a till en 1a, så fort jag fått napp på en 1a kommer jag att kasta upp bilder på hur den ser ut, om det skulle vara något som jag vill ha.
Just nu står det lite stilla men jag har tänkt som så att jag ska ta lite kort på såna möbler som ska få följa med i flytten, så kan ni hjälpa mig på traven och komma med lite olika inrednings tips samt vad jag kan göra åt tex mina soffor för att få en ny look.
men det återkommer jag med såfort jag fått upp lite bilder...
När jag kommit i ordning i nästa lägenhet så kommer jag att börja med ett av mina stora intressen igen och det är akvarium, denna gången kommer jag att rikta in mig på NANO, vilket innebär akvarium mellan 10-40L.
Jag har ett akvarium som jag bara ska ha så enkelt är det.
och det är ett Fluval edge som ser ut såhär:
HuskysJamtland, 2011-12-02
information om akvariet jag nämnde ovan:
43 x 26 x 22 CM 23 lit. Med enkla men eleganta arkitektoniska linjer fångar Fluval Edge känsla och lugn i ett lättskött akvarieset. Med helt integrerad halogenbelysning och kraftfull filtrering skänker Edge liv till varje hem eller kontor. Försluten glastopp ger en spektakulär insyn och minskar avdunstning vilket gör det lättskött (om man inte måste greja i akvariet). Infällbart halogenbelysningssystem passar för akvarieväxter och kastar ett unikt skimmer. Ett kraftfullt, lättskött Edgefilter med CycleGuard och trestegsfiltrering ger ett klart vatten och en hälsosam miljö. Sexsidigt, 23 liters slutet glasakvarium med sockel. Halogenbelysningssystem med glödlampor ingår. Avtagbar topp gör det lätt att komma åt akvariet och filtret. Ventilationsgaller i toppen släpper ut värmen från belysningen och motverkar fukt.
HuskysJamtland, 2011-12-13
Inte fått något napp på ny lägenhet ännu, men kommer få hem en viktig inrednings detalj på måndag, det är ett akvarium på 63L som jag ska bygga bakgrund i