Som rubriken lyder... Har sett i många av era kära medlemmars album att ni har höga vita blomkrukor vart kan jag beställa/köpa sådana? Dom är ju jätte fina =)
Jag har bara höga vita krukor...och flera i förrådet och alla har jag köpt på blomsterlandet och butiker som citygross eller eko :)
Jag gissar att det beror lite på vilken som bossar över inköpen på respektive affär så det är inte säkert att en blomsterlandet har höga krukor när en annan blomsterlandet butik har. Så åk runt lite och kolla.
Ett annat tips är en stor plantagen butik.
Bor du i Stockholm så vet jag att blomsterlandet på Lidingö har höga vita krukor :)
Sakara, 2012-06-15
närmsta blometerhandel/trädgård?
pysselaffärer kan också ha dem (i alla fall de med äldre stuk) men prylaffärer typ dollar/öb skulle kunna ha dem med.
ansen, 2012-06-15
Jag har bara höga vita krukor...och flera i förrådet och alla har jag köpt på blomsterlandet och butiker som citygross eller eko :)
Jag gissar att det beror lite på vilken som bossar över inköpen på respektive affär så det är inte säkert att en blomsterlandet har höga krukor när en annan blomsterlandet butik har. Så åk runt lite och kolla.
Ett annat tips är en stor plantagen butik.
Bor du i Stockholm så vet jag att blomsterlandet på Lidingö har höga vita krukor :)