Jag har fått tag på ett hus och håller just nu på med att måla om, det blir vita lister och paneler, men vad ska jag ha för tapet till köket!? Allt är vitt där men jag ska upp med fondvägg och funderar på blårandigt, vill ju att de vita detaljerna i köket ska synas och inte vara ett med väggen, men kanske inte en så mörk vägg, är helt snurrig när man kollar runt och inser att man inte har en susning om man ska satsa på blårandigt eller en annan sorts tapet! Behöver tips och idéer!!
Leona78, 2013-01-11
jag har varit inne på en lite mörkare men jag vill ändå ha en lantlig stil, även på den väggen kommer jag ha vita hyllplan med konsoller så tavlan får inte plats tyvärr. spotligts eller hängande små lampor hade jag nästan tänkt ha över köksskåpen.
bensson, 2013-01-14
Tycker det låter som om en panelvägg vore snyggt, enkelt men ändå att det bryter lite. Väggen kan vara helt vit eller ha den i en annan färg, snyggt vilket som.
MissAnnika, 2013-01-17
jag gillar denna tapet!
TantCharm, 2013-01-21
Kolla in Boråstapeters "scandinavian designers" med en massa fina tapeter och härliga färger. Lycka till
http://www.borastapeter.com/archive/collections/bt/wallp.%20by%20scandinavian%20designers/bt_scandinaviandesigners_omslag.jpg
Leona78, 2013-01-22
MissAnnika, gick in till färghandeln idag och såg den där tapeten. blev helt såld då dom hade den som fondvägg i ett sovrum. inte där sängen stod utan samma vägg som dörren var på. så den blir det där!
MissAnnika, 2013-01-22
Vad kul!!
Känns alltid bra när man hittar nått som känns så rätt!
Annars tycker jag det är jättesvårt med tapeter och golv mm...
Svårt att välja nått som man ska "leva" med en längre tid, måste ju verkligen kännas bra! Lycka till!