Jag har stort problem.
Jag köpte två skinnsoffar, svarta för drygt ett år sedan då det är lätt att hålla rent med två små barn springandes.
Men nu till problemet, vi får ingen mysfaktor i vardagsrummet, det är så stelt med två svarta skinnsoffor. Köpte lite kuddar o en filt, men de bara glider runt. Hur ska jag göra? Kom med tips idéer.
(Vi har tre vita väggar o en mörkröd sen lite grått i gardiner o matta. Ekmöbler)
janethepain, 2008-09-29
Kan du inte lägga ut bilder. Det är lättare att komma med tips när man ser hur det ser ut.
trebarnsmamma, 2008-10-01
Har också svart skinnsoffa, en hörnmodell, och har två kuddar i olika nyanser i var ände, vid armstöden, och fyra kuddar i hörnet. Funkar utmärkt. Kuddarna används dagligen, när vi siter/ligger i soffan. De är "bruksföremål" helt enkelt. Eller hade du bara tänkt ha kuddarna för "fint" så att säga? Filtar har vi också, och de får jag vika femtioelva gånger om dagen om jag vill att det ska vara fint, men de är ju till för att användas också.
Så frågan är ju snarare vad du vill med kuddar och filtar. Ska de "bara vara" för att vara fina, eller ska de användas?