Hej.
Jag söker tips på olika affärer där man kan hitta inredningsprylar.
Får inte vara alltför dyra affärer men det gör inget om nån sån kommer med.
Och antingen såna som finns på internet eller i Stockholms/Västerås området då jag bor i Västerås men är även i Stockholm väldigt ofta.
Ebichu, 2013-05-15
Tack :)
paula_ric10, 2013-05-16
Wow, tack för listan! Praktiskt att ha det samlat.
idajonsson, 2013-05-20
Besök gärna www.stinasliving.se
En stil som är väldigt klassisk och passar alla smaker.
Välkommen!
pewa68, 2013-05-21
Akta er för att handla hos Trendrum / Kronmöbler.
Vi handlade där och de levererade fel vara.
Efter att vi anmält det till dem vägrar de att svara på både telefon och mail. Har gått 4 veckor nu och en anmälan till ARN är på gång.
pewa68, 2013-05-21
Ang. Trendrum / Kronmöbler - Jag har pratat med tillverkarens svenska agentur idag och det rör sig med största sannolikhet om billiga kopior tillverkade i Polen !!
pewa68, 2013-05-21
Trendrum använder sig av bilder tagna från den riktiga tillverkaren vilket bara det är olagligt.
Stoppningen skall enligt Trendrum vara kallskum för bästa komfort och hållfasthet. I själva verket är den fylld med fibermatrial som i en vanlig prydnadskudde vilket gör att de säckar ihop. Dynorna är inte klädda med tyg runtom så de är inte vändbara. Dåliga och fula sömmar. Kort och gott rena sikten de säljer. För info så har soffan samma pris hos andra hederliga möbelhandlare.
Mabojo, 2013-05-25
I Hallstahammar finns även "Butik Vitt och Brett" på barnängsgatan 26. Finns att kika upp på Facebook. Det är en väldigt mysig butik med mycket unika inredningsdetaljer, till ett i mitt tycke resonligt pris.
josephineberntsson, 2013-05-26
Jag har precis öppnat en webbutik med detaljer i vitt och blått och där man också kan beställa varor från mina leverantörer. Det går lite åt New England, skärgårdstema.
Just nu får du 15% rabatt på hela ordern. Bra priser tycker jag. Jag har jämfört med andra butiker. Välkommen att titta in!
www.vitablainredning.se
nicolaerikssonfackel, 2013-05-27
Hos http://www.savannahome.se hittar du en afrikansk och svensk fusion för den som gillar en lantlig och färgglad inredning samt hantverk. Du kan online handla unika handmålade textilier, handgjorda korgar, läderväskor, spännande bordslöpare och bordstabletter för det dukade bordet och underbara handstickade mjukisdjur. Alla produkter är one-of-a-kind.
Våra producenter står i centrum. De är småproducenter, ofta utsatta grupper. Vi vill göra en positiv skillnad i deras liv.
Som kund hos Savannahome visar du att du också står för en bättre värld med rättvisare villkor för alla.
VildaVictoria, 2013-05-27
www.vildavictoria.com får du gärna besöka :)
/Anna