Hej alla!
Jag driver ett eget, relativt nystartat, inredningsföretag och söker just nu efter personer som vill ha hjälp med inredning och homestyling. I nuläget är jag enbart ute efter att bygga på min portfolio och få mer erfarenhet som inredare, och därför tar jag inte betalt för jobbet jag gör. Det spelar ingen roll om du bara vill få till de sista detaljerna i ett rum, ska renovera hela huset eller vill ha hjälp med en homestyling - stora som små uppdrag är välkommna!
Jag har möjlighet att ta mig runt Linköping med omnejd, men gör även onlinekonsultationer som passar vart man än bor. I mina album finns lite bilder från fotostylingar jag gjort och ett par färgsättningsförslag, så kika gärna in där!
Om någon tycker att det låter intressant kontaktas jag enklast via mejl, hanna@harligarum.se!
hannaj, 2013-11-10
Puttar lite på detta, letar efter fler som är intresserade!
miapian65, 2013-11-13
Jag skulle vilja ha hjälp med mitt kök :) tips och idéer välkommet
hannaj, 2013-11-13
Vad kul! Mejla mig på hanna@harligarum.se så pratar vi vidare! :)
sofiaia, 2013-11-16
Hej! Jag skulle gärna ta emot lite tips på hur vi ska inreda vårt allrum på övervåningen.:) Trappa, tre dörrar, snetak och en platsbyggd bokhylla gör att jag helt kört fast och just nu används det till typ inget.
hannaj, 2013-11-16
Hej Sofiaia, hör av dig till hanna@harligarum.se så ska vi se hur jag kan hjälpa dig!
katarinav, 2013-11-27
Hej!
Så kul och spännande med ditt nya företag! Du får jättegärna titta in på min sida för att se om vårt skulle vara kul att testa på!
Vänligen Katarinav
hannaj, 2013-12-03
Hej Katarinav! Du får mer än gärna skicka iväg ett mejl till mig, så kan vi prata vidare! :)
sofiaia, 2013-12-04
Oj, har missat att du svarat mig. Kommer fota av idag eller imorgon. Hoppas du fortfarande har tid.:)
hannaj, 2013-12-08
Det låter absolut intressant Larnqvist, mejla mig så pratar vi mer!
hannaj, 2013-12-16
Jag är fortfarande på jakt efter fler att hjälpa med inredning, så hör mer än gärna av er!