Här är två ställen där jag har fastnat gällande detaljer... I köket behövs en ny gardin, den som sitter där nu är rent panikupphängd =) Vet inte riktigt vad jag ska ha i stället.. Köket i övrigt går i svart och vitt, så gärna en gardin med dessa färger =)
I vardagsrummet är det väggen över soffan som är väldigt kal, även där går färgerna i svart och vitt, och brunt då. Jag har funderat på en STOR tavla, som gärna får "hänga ihop" med dom två på motsatt vägg!
sandraormander, 2008-05-17
Hej! I köket kan man ju ha en gardin på den vänstra sidan, kanske en panel eller en gardin med lite "vågor" (förstår du?) Annars kan man ta en snygg panelgardin och sy om till en kappa. Det finns billiga snygga tyger på IKEA, emn även Hemtex och Åhlens har bra saker, hyfsat billigt. Hoppas det går bra..=) /Sandra
__Linda86__, 2008-05-17
Ah vilken smart idé med gardin på vänstra sidan! Ja jag har funderat lite på att sy en kappa, ska nog överväga det igen! TACK!//Linda
tinaE, 2008-05-17
Hej!
över soffan på den stora väggen hade jag tagit 3 runda indiska brickbord i silver och hängt upp men lite mellanrum. då får du maffighet och stilrent. De finns ju överallt nu och i flera storlekar. En idé..lycka till :)/tina
__Linda86__, 2008-05-17
Silver har jag inte ens tänkt på! Och runda brickbord, det är ju ett genidrag! Det plockas ju upp lite här och var i rummet, tavelramar, tv-bänk med mera! Superbra tips som jag ska tänka hårt och noga på! =) TACK!//Linda
marjutt, 2008-05-18
tänkte att du kan ju sätta en tavellist lika lång som soffan, så kan du sätta vad du vill där, tavlor, brickor, bok, ljus etc..å en tavellist till de andra 2 tulpantavlorna..
om du letar fler fina i svartvitt kan jag rekomendera www.allposters.com
en hissgardin i köket tycker jag skulle bli bra..
__Linda86__, 2008-05-18
Det var en jättebra idé med en tavellist,har jag inte ens tänkt på! Jag ska kika in på allposters.. Hissgardin låter jättebra! TACK!!//Linda
Yoyyzan, 2008-05-30
Jag tycker att du ska utesluta kappa för det är det som är mest ute nu.