Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Hjälp med Hall & allrum.

Visa original-inlägg

Sida 2 av 2:

Petra

Petra, 2008-10-06

Nää uppe på byrån kan det stå nån snygg vas eller nått annat som pryder sin plats. Bara det inte blir FÖR mycket :-)

carlssonelinor

carlssonelinor, 2008-10-08

Det första jag hade gjort är att köra till ICA, fråga om dom har några bananlådor att skänka,köra hem, packa ner alla svärmors saker och antingen ställa undan alla lådor eller köra hem dom till henne!Du kommer aldrig kunna göra något åt det om du inte tar bort sakerna som inte är dina!Man mår bara dåligt själv.Det låter som att jag skäller men det gör jag inte.Är inte min mening att vara elak, försöker bara hjälpa till...och det är väl det som är meningen med det här albumet.=)MVH/Elinor

flora.f

flora.f, 2008-10-08

jag håller helt och hållet med dig, mår väldigt dåligt av situationen, men det är svårt att ställa undan dem, ja för hon har sina grejer överallt!! och då menar jag ÖVERALLT! Har dock sagt till min kära man att innan julafton ska svärmors grejer vara borta.. på ett eller annat sätt.. :) har börjat spåna lite nu, lyssnat på folks råd under tiden så för hoppningsvis får jag ett fint hem snart :) tack så mkt!

carlssonelinor

carlssonelinor, 2008-10-08

Ja,du har väldigt många fina detaljer att ta vara på,så det blir nog fint.Det behöver bara bli mer enhetligt!

flora.f

flora.f, 2008-10-08

ja jag känner också att som det är nu så är det väldigt mycket olika stilar som inte alls passar ihop med varandra.. men men den som väntar på nåt gott väntar inte för länge :)

Theres13

Theres13, 2012-01-28

Där du nu har skoskåpet, korgen mm hade jag ställt en hennes byrå med åtta lådor. Sväljer hur mycket förvaring som helst. Vantar, mössor, mm :) Byte av dörrar, hade jag nog velat göra. Vad ska allrummet fylla för funktion? Jag tycker nog att ni ska ta en helg och bara rensa och sortera ut det ni inte vill ha. För jag personligen upplever att ni har för mycket saker och det skapar ett rörigt intryck.
Där sängen står nu skulle det vara fint med en skönfåtölj, en bra läslampa, sedan på väggen kan ni kanske ha två stephyllor, vita. Där kan det stå böcker och fina inredningsdetaljer :)

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

Föreg.
  • 1
  • 2

Sida:

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2021

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons