Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Tråkig matplats

Oliverbus

Oliverbus SE

Publicerat för ungefär 14 år sen
Följ

Behöver hjälp med en tråkig matplats.. hänger ihop med kök i vitmenad ek med vitt kakel och mörkgråa bänkskivor... ide?

Anywhere

Anywhere, 2009-01-02

jag skulle köpa tre löpare i valfri färg och lägga från stol till stol istället för tvärs över bordet.

evask

evask, 2009-01-02

Håller med anywhere

mumlan

mumlan, 2009-01-02

Föreslår en läcker fondvägg runt fönstret. Ta bort längderna och häng upp en liten kappa, för att släppa in ljus. Matcha med löpare. (lob har underbara )

-Linda-

-Linda-, 2009-01-02

Hej! Här kommer flera ideér!
Rummet känns lite färgmäsigt övermatchat, säket därför du upplever det "tråkigt". Jag tycker du ska hålla fönsterväggen clean, så att fönstret blir blickfånget. Jag tycker att du ska ta ner gardinerna! Du har ett vackert fönster som tål tål visas, ljuset och mer av den fina utsikten kommer på köpet! Lägg någon mörk färg på bordet, kanske en grå löpare/duk? Kanske byta lampskärmarna mörkare? Eller byt till en större "fräck" lampa? Om du ska förändra en vägg så tycker jag det bör bli "tavelväggen" ? Kanske byta ut bilderna mot förstorade närbilder på Oliver?? Ett öga, en hand, ett ansikte? Att spraymåla tavelramar med metallicfärg blir ursnyggt!! Lycka till, hoppas jag kunde inspirera med något?! / Linda

Oliverbus

Oliverbus, 2009-01-03

Funderat en del på fondvägg man har svårt att bestämma om den ska vara en målad varíant eller tapet. Och i vilken nyans den skulle vara.
Men det kanske är bra att ta bort gardiner.. alltid varit allergisk mot kappor men det kanske man ska prova.
tack för bra ideér.

Oliverbus

Oliverbus, 2009-01-03

som sagt får kanske våga sätta dit en kappa...

Minmy

Minmy, 2009-01-03

Måste du ha gardin överhuvudtaget?
Jag tror faktisk att det blir snyggare med ett naket fönster, ni ser rakt ut i naturen och har ett vackert fönster - låt det tala för rummet!
Höll dig till svart/vitt/grå färger och överrask sen med en knall röd kontrast i lampa/hylla/löpare etc.
Lycka till!

KarolinaOlivia

KarolinaOlivia, 2010-01-27

Jag tycker inte att du ska ha en kappa som gardin, då kommer man inte se de vackra detaljerna med spröjsen uppe på fönstret! Om du vill så tycker jag att det vore lite roligare om du bytte ut tex. två stolar till några andra så händer det lite mer och då också kanske framhäva det genom en annan dukning/löpare/bordstablett just vid de "udda stolarna". Om du ska göra fondvägg på någon av väggarna tror jag det blir bäst på väggen med tavlorna! Hoppas att jag kunde ge dig lite ideér :) MVH Karolina

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2023

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons