Äckligt är bara förnamnet, som tur är har den vidriga lukten försvunnit med tapeterna. Dörren till stora sovrummet har en "kattlucka" som tidigare ägares tonårsdotter gjorde en dag...mycket snyggt gjort ;-)
Jo tack du, ett rum i taget är vad vi ska ta. Får som utr hjälp med både bredspackling av alla väggar samt tepetsering så det slipper vi slita med. Tack för erbjudandet, kanske återkommer om vi kör fast :-)
Oj betong , då cyklade jag på helt annan sida av vägen ! då såg jag gammla tapet lager inte spånskivor antar jag ( bild 26 ).Iaf önskar verkligen er lycka till !
Sida 2 av 2:
Lovelylife, 2009-03-10
Jo tackar, den var gratis :-)
Lovelylife, 2009-03-10
Enligt tidigare ägare är mattan skapligt ny ;-)
Lovelylife, 2009-03-10
Äckligt är bara förnamnet, som tur är har den vidriga lukten försvunnit med tapeterna. Dörren till stora sovrummet har en "kattlucka" som tidigare ägares tonårsdotter gjorde en dag...mycket snyggt gjort ;-)
Lovelylife, 2009-03-10
Välkommen!
Lovelylife, 2009-03-10
Sitter betong under alla tapetlager som nu äntligen kan skådas i två rum, bara hallarna, lilla sovrummet och köket som ska blottas :-)
Lovelylife, 2009-03-10
Jo tack du, ett rum i taget är vad vi ska ta. Får som utr hjälp med både bredspackling av alla väggar samt tepetsering så det slipper vi slita med. Tack för erbjudandet, kanske återkommer om vi kör fast :-)
Anna.Belle, 2009-03-10
He he! Antar att ni inte ska ligga på latsidan det närmaste...?
Lycka till, ska bli väldigt spännande att se resultatet!=D
Klockbacken, 2009-03-10
Åhh vilken lyx att få hjälp med det =) Riktigt slitigt jobb!!
Ska bli spännande att se resultatet =)
Du blir en av mina favoriter!!
grillspett, 2009-03-11
Oj betong , då cyklade jag på helt annan sida av vägen ! då såg jag gammla tapet lager inte spånskivor antar jag ( bild 26 ).Iaf önskar verkligen er lycka till !