Jag skulle behöva lite hjälpt med att inreda min tös sovrum.
Brio spisen
Bordet + stolar
växasängen
dock sängen
De är dom som ska stanna kvar i rummet.
Jag hade först sett till att alla möbler var vita. Sen målat hela rummet mörkrosa så att de lite ljusare rosa grejorna ändå syns.
Skippa madrassen och skaffa en resårbotten, sätt svart överdrag o ställ direkt på golvet. Massor med kuddar i olika rosa och givetvis en o annan dödsskalle.
Angående ränder, tänk på att målar du som bård så förminskar det rummet.
Ta från golv till tak istället, brett svart vitt svart, kanske i en hörna.
Vill du sen vara lite wild and crazy, vilket ungarna brukar uppskatta så blåser du silverglitter i det vita innan färgen torkat.
Glimmar fint till en liten sessa !
Ha kul !
Vågräta ränder är ju snyggt!! Jag hade skippat stjärnorna. Klä om madrassen i randigt tyg i rosa, svart, rött, orange och vitt. Det ger en extra färgklick!!
Xahxa, 2009-03-05
Jag hade först sett till att alla möbler var vita. Sen målat hela rummet mörkrosa så att de lite ljusare rosa grejorna ändå syns.
Skippa madrassen och skaffa en resårbotten, sätt svart överdrag o ställ direkt på golvet. Massor med kuddar i olika rosa och givetvis en o annan dödsskalle.
Angående ränder, tänk på att målar du som bård så förminskar det rummet.
Ta från golv till tak istället, brett svart vitt svart, kanske i en hörna.
Vill du sen vara lite wild and crazy, vilket ungarna brukar uppskatta så blåser du silverglitter i det vita innan färgen torkat.
Glimmar fint till en liten sessa !
Ha kul !
bakomflotet, 2009-03-07
Mer färg!! Min erfarenhet säger att barn älskar färg. Det finns inga gränser!
Klockbacken, 2009-03-07
Vågräta ränder är ju snyggt!! Jag hade skippat stjärnorna.
Klä om madrassen i randigt tyg i rosa, svart, rött, orange och vitt. Det ger en extra färgklick!!