Sök
StyleRoom Logo
Logga in
  • Inspiration
        Hemma-hos-album

Hemma-hos-album

• Populära
        • Nya
        • Uppdaterade
        • Gillas just nu
        • Utforska album »
      • Gallerier

• Sminkbord
        • Barnrum
        • Köksluckor
        • Spisfläkt
        • Utforska gallerier »
        Rum
        • Trädgård
        • Lantligt
        • Badrum
        • Vardagsrum
        • Kök
        • Hall
        • Golv
        • Do-it-yourself
        • Sovrum
        • Förvaring
        • Barnrum
        • Före och efter
        Övrigt
        • Medlemmar
        • Klippböcker
        • Butiker
        • Diskutera
        • App
  • Bloggar
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Logga in/Bli medlem
  • Ladda upp
    • Bilder från mitt hem
    • Hjälp med ett inredningsproblem
    • Blogginlägg
  • Trädgård
  • Lantligt
  • Badrum
  • Vardagsrum
  • Kök
  • Hall
  • Golv
  • Do-it-yourself
  • Sovrum
  • Förvaring
  • Barnrum
  • Före och efter

Lilla femman i stan

Sisu

Sisu SE

Publicerat för nästan 12 år sen
Följ

Jag, min man och våra två barn ska flytta från vår fyra i utkanten av stan, till en femma mitt i stan.
Den ska helrenoveras och jag behöver SERIÖS hjälp med tapet- och färgval! Kan ingenting så ös på med tips!

Vi vill gärna ha färg, helt vitt är inte vår kopp te... Men inte knallblått i ett helt rum, utan snarare vitt eller någon ljus färg men nån snajdig färg som fondvägg...! =)

Två barnrum (pojke, flicka), ett vardagsrum, köket, hallen och två små hallar/passager behöver färg snarast... hjälp...!

planlösning
hall
vardagsrum
sovrum
matrum
barnrum
barnrum
garderob
kök
hall
hall
Wonderful

Wonderful, 2009-03-15

Mitt tips till dig är att kolla in Beckers kollektion "Familjeliv" som består av 16 olika kulörer. Kollektionen består av jättefina färger b la till barnrum, men även så att de ska passa till övriga i familjen!
För mer tips och inspiration varmt välkommen till min blogg http://www.komma-hem.blogspot.com

MamsellZ

MamsellZ, 2009-03-15

I "The master bedroom" tycker jag ni ska ha sängen så ni har fotänden emot er när ni kommer in, det tycker jag är snyggast.
I ungarnas rum är det svårt med färger, vet inte vad det ni har för färger på möbler etc. Personligen gillar jag grönt just nu, gärna i kombination med svart, kanske är något för vardagsrummet? Svart soffa, snygga kuddar i grönt, gröntvitt.
Menar du att rummen är för avlånga på ritningen eller att de är avlånga irl? = ) Är de avlånga irl så ta en mörkare färg som fondvägg på en kortvägg så upplevs rummet mer fyrkantigt.
Jag gillar mina tapeter som jag har i vardagsrummet, du får kolla i mitt album. Kan det vara något för ert matrum?
Köket, ja mitt kök kommer att få lite turkosa inslag tror jag, om jag orkar tapetsera om vill säga.
Gult är annars en favvofärg som kommer mycket nu. Även grönt är snyggt i kök.
i hallen kan man våga sig på en galen färg om man vill, man vistas ju sällan längre stunder i hallen och hinner inte tröttna. misskittykat har mycket färg i sin inredning, kolla in hos henne, men det kanske är för mycket för er = ) Lycka till iaf!

Sisu

Sisu, 2009-03-16

Hej och tack för tipset om färgkollektionen! Ska kika där, och även ta en kik i din blogg! =)

Sisu

Sisu, 2009-03-16

Japp, det blir med fötterna mot dörröppningen i sovrummet, men jag har bestämt mig för att hänga ett stort draperi för, så att känslan av att vara ombonad förstärks! =)

Rummen jag skriver om på min lilla ritning är för avlånga på papperet, mer fyrkantiga IRL... *s*

No user male

Logga in med...

Eller kommentera direkt...

StyleRoom App för iPhone

Hemma hos alla.

Nu som app!

Ladda ner StyleRoom från App Store Ladda ner StyleRoom från Google Play

Kontakt & Support

• Om StyleRoom.se
  • FAQ
  • Användarvillkor
  • Pressrum
  • Annonsera på StyleRoom
  • Kontakta StyleRoom

Följ StyleRoom

Hur kan vi bli bättre?

Skicka feedback
StyleRoom Tusentals hem, miljontals idéer.

Styleroom är siten där medlemmarna visar upp sina hem, samlar inspiration och diskuterar heminredning.

Copyright © StyleRoom 2007–2021

Logga in med

…eller med ditt StyleRoom-konto

Kom ihåg mig Har du glömt ditt lösenord eller användarnamn?
Stäng annons