behöver hjälp ! vad för golv skulle passa till taket? Skulle väl inte kunna ha för mörkt golv eftersom vägarna är mörka.skulle vara tacksam om nån skulle kunna ge förslag=)
Hej! Normalt sätt skulle jag sagt att man alltid ska måla tak vita, men erat tak blev väldigt fint. Det finns ett ursnyggt klickgolv som är vitt och där man ser "ådringen" på byggföretaget Perssons. Om ni tycker att det fattas något när rummet är färdigmöblerat så prova att få in något svart.
jensten77, 2009-04-14
Ja antingen ljusare golv eller ljusa möbler. Det behöver ju nåt som lyfter rummet. Jag hade nog till fördel målat rummet vitt ;)
beautiful-bex, 2009-04-14
Ja,om du ska ha mörka väggar hade jag nog valt ett ljusare golv kanske till och med vitt, det är ju trots allt kontraster som är intressata.
Fia-Li, 2009-04-15
Jag skulle ha målat taket och väggarna vita. Sen kan man välja både mörkt eller ljust golv.
Annsofie, 2009-04-16
jaha okej tack så mycket de blir nog ljust golv då!
Annsofie, 2009-04-16
jo vitt är fint! :)vi får se hur de ser ut senare hos oss :P men de blir ett ljust golv i alla fall :) tack för hjälpen
debbie, 2009-04-16
Hej! Normalt sätt skulle jag sagt att man alltid ska måla tak vita, men erat tak blev väldigt fint. Det finns ett ursnyggt klickgolv som är vitt och där man ser "ådringen" på byggföretaget Perssons. Om ni tycker att det fattas något när rummet är färdigmöblerat så prova att få in något svart.
Vivia, 2013-09-18
Tycker det ser fint ut. Ljust golv tror jag skulle vara snyggt och ljusa möbler. Kul att du målat något annat än vitt:)