Har kört huvudet i väggen när det gäller vår övre hall. Innanför hallen finns köket då vi haft butik på bottenplan i huset. Tanken är att flytta ner kök och tv- rum mm. Men i nuläget gäller det bara att förbättra ett svårmöblerat rum. Vi behöver mer förvaring och jag har länge suktat efter Granemo skänken från Ikea. Men till min besvikelse när vi var och kikade på den irl så var den inte helt vit som jag önskat, utan den ser lacerad ut.
Någon som kan tipsa om ett liknande skåp/skänk, skåpet ska helst kunna låsas och det kommer att innehålla räkningar, tidningar och sånt som jag vill ha lättillgängligt men inte framme.
Hittar inte igen måttbandet nu, men jag har ett hörn jag kan möblera ena väggen är fri (ca 150 cm lång) hörnet som möter den väggen har två vattenledningar som går ner. Där tänkte jag ev. sätta upp vägghyllor.
Buffagumman, 2009-05-27
Har inget tips på butik, men spontant tänker jag blocket, det finns ju en hel del skåp där. Ofta avlutade eller trärena, om du orkar måla...Sök på skänk eller bara skåp. Lycka till!
Marie_76, 2009-07-06
Tiden till sånt finns tyvärr inte, egen företagare och vi har det minst sagt fullt upp...
Lillfemman, 2010-07-05
Hej jag har letat på Ikeas hemsida efter just detta skåp! Vet någon om det fortfarande finns att köpa och vad det kan kosta? Mvh Anna