Hejsan, är sugen på att få en ljusare känsla i köket,det är dock bara 2 år gammalt så att riva ut hela går sambon aldrig med på.
Men en light renovering ska jag nog få igenom, funderar på att riva kaklet och byta bänkskiva. Är lite sugen på en tapet som stänkskydd, antingen med glas eller lackad.
Någon som har förslag på snygga tapeter som funkar med ek?
Saandra, 2009-08-02
Jag skulle vara lycklig om jag hade ett sånt fint kök som dig! :)
Jenny_n, 2009-08-02
Tack snälla, jo det är väl inget direkt fel på köket, men vill ha lite förändring. Det kliar i renoveringsfingrarna =)
retrobohem, 2009-08-03
Ni har ju superfint, jag tycker inte du ska dölja det fina kaklet, visst kan du sätta upp en skiva och sen ta ner den om du skulle tröttna. Finns det inget annat du akn pyssla med i huset istället?
MamsellZ, 2009-08-03
Det finns ju kontaktplast man kan sätta på om man vill. Har fått veta att om man sätter upp glas/plexiskiva så smyger det förr elel rsenare in skit bakom, även om man silikonar.. Men, vill du göra det ändå så köp glas/plexi, en tub silikon och någon snygg tapet och sätt ovanpå, ta inte bort kaklet..
Snygg tapet hmmm.. Svårt, det finns ju massor!
jmaard, 2009-08-05
varför inte skicka in lyckorna på lackning eller något sånt?? tycker svart kakel är riktigt snyggt men det skulle inte skada med fler spots :)