Äntligen nytt tyg från Bemz till sofforna. Men med allt i grått/svart så tror jag att jag behöver lite färg. Några idéer? Är inte lätt att hitta tavlor, men kanske någon form av tyg på ram på väggen och byta ut kuddtyget mot något mer färggrant?
Orange är ju en tuff färg. På både kuddar och ev. tygtavla =) Lila passar väldigt bra till grått, men det är kanske inte en färg som är så "inne" just nu...
Jag tycker du borde försöka med en stor tavla. Har ni BOOM där du bor? Där brukar dom ha riktigt stora, färgstarka tavlor! Jag skulle nog ha någon tavla med inslag av rött och orange. Sedan kanske byta ut några av kuddarna mot vita, eller vita med orange.
Skulle nog även byta ut spoten mot en stor vardagsrumslampa.
Vi har också en mörk soffa och mörk tapet bakom. Vi har just nu turkost i rummet. Men eftersom att jag älskar att byta färger hela tiden så har jag bara turkosa kuddar, ljuslyktor och vaser i olika turkosa nyanser, så är det lätt att byta när man blir less! ;)
Kolla gärna in mitt vardagsrum så får du se!
Lila och grönt tycker jag även är snyggt!
någon knallig färg hade brutit av snyggt.. hm Home har snygga billiga kuddfodral i massa färger. Rött,eller grönt kanske och någon ljusare kudde... och nån matchande ljusstake/lykta.
Klockbacken, 2009-08-10
Orange är ju en tuff färg. På både kuddar och ev. tygtavla =)
Lila passar väldigt bra till grått, men det är kanske inte en färg som är så "inne" just nu...
miazilla, 2009-08-11
Vilka klara starka färger somhelst. Tänk lite neon, typ. Knallrosa, gult, limegrönt, turkos, lila, bara att välja favoriten ;)
rallyflikkan, 2009-08-11
Turkos skulle nog bli hilma snyggt!
Hanna-sofia, 2009-08-11
Jag tycker du borde försöka med en stor tavla. Har ni BOOM där du bor? Där brukar dom ha riktigt stora, färgstarka tavlor! Jag skulle nog ha någon tavla med inslag av rött och orange. Sedan kanske byta ut några av kuddarna mot vita, eller vita med orange.
Skulle nog även byta ut spoten mot en stor vardagsrumslampa.
g l!
verran, 2009-08-11
Vi har också en mörk soffa och mörk tapet bakom. Vi har just nu turkost i rummet. Men eftersom att jag älskar att byta färger hela tiden så har jag bara turkosa kuddar, ljuslyktor och vaser i olika turkosa nyanser, så är det lätt att byta när man blir less! ;)
Kolla gärna in mitt vardagsrum så får du se!
Lila och grönt tycker jag även är snyggt!
Zyrzan, 2009-08-12
någon knallig färg hade brutit av snyggt.. hm Home har snygga billiga kuddfodral i massa färger. Rött,eller grönt kanske och någon ljusare kudde... och nån matchande ljusstake/lykta.