Hemma-hos-album
Gallerier
chillomoto
Jag har hittat tapeten of my dreams! I en Panduro katalog och utan avsändare. Har ingen som helst aning om designer eller tillverkare.. Jag håller tummarna för att någon ska känna igen den trots de usla bilderna..
dagenskreativa, 2009-09-07
Tapeten heter Magnolia och kommer från Cole & Son. Finns att beställa på maleributiken.se
chillomoto, 2009-09-07
Tusen tack, vilken tur! Hann knappt ha den ute ett dygn, trodde aldrig att jag skulle finna den. Tack till dig:-)
resemaja, 2009-09-07
har tapeten i min hall. får jättemkt beröm för den!
Jag förstår det :-) Jag var in och tittade, kanonsnyggt! Och med alla vita detaljer till.. Underbart!
ILoveArt, 2009-09-07
Så fin tapet har den i sovrummet, fast grå bakgrund :) Skicka efter tapeten på tapetorama.se
sara_t, 2009-09-08
Vi har denna (fast brun bakgrund) som fondvägg i sovrummet. Såg att du redan fått hjälp att hitta den.
Ottonie, 2009-09-08
Det finns även en liknande från ECO kollektionen tror jag heter Linné.
Logga in med...
Eller kommentera direkt...
dagenskreativa, 2009-09-07
Tapeten heter Magnolia och kommer från Cole & Son. Finns att beställa på maleributiken.se
chillomoto, 2009-09-07
Tusen tack, vilken tur! Hann knappt ha den ute ett dygn, trodde aldrig att jag skulle finna den. Tack till dig:-)
resemaja, 2009-09-07
har tapeten i min hall. får jättemkt beröm för den!
chillomoto, 2009-09-07
Jag förstår det :-) Jag var in och tittade, kanonsnyggt! Och med alla vita detaljer till.. Underbart!
ILoveArt, 2009-09-07
Så fin tapet har den i sovrummet, fast grå bakgrund :) Skicka efter tapeten på tapetorama.se
sara_t, 2009-09-08
Vi har denna (fast brun bakgrund) som fondvägg i sovrummet. Såg att du redan fått hjälp att hitta den.
Ottonie, 2009-09-08
Det finns även en liknande från ECO kollektionen tror jag heter Linné.