Jag känner igen tapeten, tror min bror har den. Den har lite silverglitter i blommorna om jag minns rätt. Kan höra med honom vad det är för tapet. Annars kan du ju skriva ut bilden och ta med till en tapetaffär.
Då har jag frågat min bror. De köpte tapeten i en vanlig tapetaffär. Han hade 2 olika tapetnamn och var osäker vilken som är vilken. Den ena är helt vit.
Den han tror är den svarta tapeten kommer från:
"Marburg" artikel nummer 78216.
Är det inte den övre tapeten så är det denna:
Capella artikel nummer 1518-50
Hallå, jag svarade på din kommentar i mitt album, men vet inte om du sett det :) Kul att du gillar den. Tapeten kommer från Decor Maison, serien Glamour, Best.nr 7174-7. Den är en beställningsvara från Flügger kostade kring 400:- rullen.
ansen, 2009-10-03
Jag känner igen tapeten, tror min bror har den. Den har lite silverglitter i blommorna om jag minns rätt. Kan höra med honom vad det är för tapet. Annars kan du ju skriva ut bilden och ta med till en tapetaffär.
Kakan86, 2009-10-07
Ja det vore jättesnällt om du kunde höra med honom. Jaa, det kan jag ju göra annars.
Nea_84, 2009-10-08
Tror det är en tapet från Rusta. Gå in på rusta.se och leta. Har sett en lika i beige.
ansen, 2009-10-08
Då har jag frågat min bror. De köpte tapeten i en vanlig tapetaffär. Han hade 2 olika tapetnamn och var osäker vilken som är vilken. Den ena är helt vit.
Den han tror är den svarta tapeten kommer från:
"Marburg" artikel nummer 78216.
Är det inte den övre tapeten så är det denna:
Capella artikel nummer 1518-50
Cathrinea, 2009-11-12
Hallå, jag svarade på din kommentar i mitt album, men vet inte om du sett det :) Kul att du gillar den. Tapeten kommer från Decor Maison, serien Glamour, Best.nr 7174-7. Den är en beställningsvara från Flügger kostade kring 400:- rullen.
Kakan86, 2010-02-14
Jo jag såg det så nu har jag hittat den, tack så mycket för hjälpen! :)
Kakan86, 2010-02-14
Nu har jag hittat den, tack så mycket för hjälpen!