Jag har nyss flyttat in i ett hus, jippie! :)
Men nu behöver jag er hjälp med en del av köket.. Där finns nämligen en vägg, som jag inte vet vad jag ska göra med.. Så kom gärna med förslag!
Vilken konstig placering av dörren, elementet och kylakåpet. Jag tror att man måste få dörren till tvättstugan att synas. Målas eller tapetserars med ett annat mönster och färg. Känns som det blir svårt att placera någon möbel till vänster om elementet eftersom du har dörröppningen där. Kanske skall den här väggen bara kännas som en hallväggtill köket? Jag skulle satt upp flera långa hyllor. Enkla hyllor som passar till ditt kök typ IKEA ekby/ståtlig. Hyllorna skulle jag målat. På hyllorna har du har du saker som du tycker om. Fina burkar, skålar, foton, tallrikar. Det får gärna vara saker som du använder ibland, salladsskålar eller finporslin/glas. Kycka till
Hej!Kul med hus:-)Sätt upp en massa svarta ramar med foton i på olika höjder och så på människor du tycker om (gärna i svart/vitt)i en klunga, rama in vissa recept, sätt upp en griffeltavla med ett recept på eller skriv gulliga saker på den är mitt förslag.
moreismore, 2009-10-11
Vilken konstig placering av dörren, elementet och kylakåpet.
Jag tror att man måste få dörren till tvättstugan att synas. Målas eller tapetserars med ett annat mönster och färg.
Känns som det blir svårt att placera någon möbel till vänster om elementet eftersom du har dörröppningen där.
Kanske skall den här väggen bara kännas som en hallväggtill köket?
Jag skulle satt upp flera långa hyllor. Enkla hyllor som passar till ditt kök typ IKEA ekby/ståtlig. Hyllorna skulle jag målat.
På hyllorna har du har du saker som du tycker om. Fina burkar, skålar, foton, tallrikar. Det får gärna vara saker som du använder ibland, salladsskålar eller finporslin/glas.
Kycka till
adirF, 2009-10-11
Hej!Kul med hus:-)Sätt upp en massa svarta ramar med foton i på olika höjder och så på människor du tycker om (gärna i svart/vitt)i en klunga, rama in vissa recept, sätt upp en griffeltavla med ett recept på eller skriv gulliga saker på den är mitt förslag.