Hej
Vi måste köpa ny soffa eftersom den vi har är full med fläckar och ser allmänt sunkig ut. Jag tycker egentligen att det är snyggast med vit soffa men det är ju inte så praktiskt om man sölar så mycket som jag gör ;). Jag vill ha en soffa med dubbeldivan och har hittat denna på Chilli:
http://chilli.ehandel.net/sv/article/316/miami_hornsoffa_divan
Kan vi ha en svart soffa eller blir det fult? Jag kan också tänka mig en vit skinnsoffa men hittar inga moderna och snygga :(.
Kom gärna med förslag och åsikter angående soffa ... Ni kan se fler bilder i mina album. Jag har lagt ut några bilder här så att ni ska få en uppfattning om hur det ser ut i rummet där soffan skall vara.
lantislygdman, 2009-12-17
Självklart passar det med en svart soffa! Men vitt är så FRÄNT!! men opraktiskt.....Oj då..du fick inte så mycket hjälp av mig känner jag, ha, ha...
jussan, 2009-12-18
tycker absolut att du ska satsa på divansoffan fr Chilli, har själv en sådan och är jättenöjd!!
och sen tycker jag att det blir ännu snyggare om du just har en svart för att "öppna" upp rummet lite! ha d fint
jussan, 2009-12-18
tycker absolut att du ska satsa på divansoffan fr Chilli, har själv en sådan och är jättenöjd!!
och sen tycker jag att det blir ännu snyggare om du just har en svart för att "öppna" upp rummet lite! ha d fint
LillaSandii, 2009-12-18
Jag tror absolut att det passar med en svart soffa, du har ju svarta stolar i köksdelen så färgen plockas ju upp på flera ställen.
Annars kanske en grå soffa skulle kunna passa.
Måste fråga var köksstolarna kommer ifrån? De ser jättefina ut.
HemHem, 2009-12-26
Gillar iden med svart soffa! Såg den länken du bifogade. De sofforna e jättesnygga men det e svårt att få kuddarna att se snygga ut efter ett tag. Man måste konstant rätta till de o så. Men det är onekligen väldigt mysigt med massa kuddar i soffan!
Lakritz, 2009-12-27
Klädseln till soffan vi har nu är tvättbar men inte armstöden, vilket de sällan är. Jag har dessutomm spillt så mycket att det inte går bort i tvätten ;). Vit soffa hade helt klart varit snyggast men nu blev det en svart i alla fall. Den kommer ju att vara snygg längre ;). Fast jag kanske ska försöka spilla lite mindre i den nya ändå ...
LoveOchFrida, 2009-12-29
Min första tanke var att svart soffa kommer att passa asbra! Svart soffa med sköna, gröna kuddar? Go for it!
lenajohansson, 2009-12-31
absolut svart soffa! med massa fina härliga kuddar! kanonmysig spis :)