Om du vill ha en mysig känsla kan du tapetsera med Borås tapeten passion 3231 och sen ta upp den blåa färgen från tapeten på textilier. Med ett ekgolv som är något mörk betsat. Tänk på hur släp ljuset från fönstret ligger på golvet. Så inte rummet krymper och golvet läggs fel. http://www.easyart.se/posters/Salvador-Dali/Galatea-of-the-spheres-15757.html här finns mycket tavlor i samma färgnyanser som skulle bli snyggt uppsatt på lite olika sätt på väggarna.
oj vad du vill!!!
vilken känsla och stil vill du ha?
modernt?
grafiskt? varm kännsla?
mycket färg?
lite färg?
mönster?
inte mönster?
enfärgat?
vilka färger gillar? va har du för intressen?
vilka filmer gillar du?
vilken typ av träslag föredrar du?
jag vill hjätte gärna komma med tipps till dig!
men för att få ett hum om vad du vill ha måste jag veta vad du gillar!!?
själv gillar jag svart och vitt med skarpa kontraster mitt förra hem hade jag neutralt och harmoniskt val av golv och tapeter.
rummet har alla möjligheter. det är bar att säga en budgett och trådar på vad du kan tänka dig att ha. så ska jag försöka hitta tipps till dig..
mvh isa
Snickerskan, 2010-01-07
Om du vill ha en mysig känsla kan du tapetsera med Borås tapeten passion 3231 och sen ta upp den blåa färgen från tapeten på textilier. Med ett ekgolv som är något mörk betsat. Tänk på hur släp ljuset från fönstret ligger på golvet. Så inte rummet krymper och golvet läggs fel. http://www.easyart.se/posters/Salvador-Dali/Galatea-of-the-spheres-15757.html här finns mycket tavlor i samma färgnyanser som skulle bli snyggt uppsatt på lite olika sätt på väggarna.
isa84, 2010-01-07
oj vad du vill!!!
vilken känsla och stil vill du ha?
modernt?
grafiskt? varm kännsla?
mycket färg?
lite färg?
mönster?
inte mönster?
enfärgat?
vilka färger gillar? va har du för intressen?
vilka filmer gillar du?
vilken typ av träslag föredrar du?
jag vill hjätte gärna komma med tipps till dig!
men för att få ett hum om vad du vill ha måste jag veta vad du gillar!!?
själv gillar jag svart och vitt med skarpa kontraster mitt förra hem hade jag neutralt och harmoniskt val av golv och tapeter.
rummet har alla möjligheter. det är bar att säga en budgett och trådar på vad du kan tänka dig att ha. så ska jag försöka hitta tipps till dig..
mvh isa