TACK TACK TACK, för alla värdefulla tips!!
Det gjorde verkligen susen, både i kök och V-rum! :)
Känns mycket bättre redan (har städat och röjt hela dagen..)
Men nu: Vad ska jag ha för matta och lampa i köket?
Fick tipset om denna: http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/91-78/91-7828.jpg
En sak till: Ska jag hänga tavlorna lodrätt istället för vågrätt som de hänger nu?
Tycker det ser ok ut nu, men det kanske finns nån som kan sånt där som har nån synpunkt= :)
ratpak, 2010-01-20
Wow! Vilken förändring! Ser så cleant och frächt ut nu! Lampan var jätte fin oxå, men det tycker jag din nuvarande oxå är, den passar in den oxå, fast kanske sänka den en aning om det går. Var hade du tänt ha matta? under kösbordet eller bara en gångmatta? Om du är vågad så skulle det vara väldigt snyggt med röd matta, som går igen med bården. finns många härliga plast mattor nu oxå om man vill ha en praktisk matta. Tavlorna tycker jag hänger fint!
ninnisthlm, 2010-01-20
Oj, vad fint det blev! Hur snyggt som helst.
Håller med ratpak om röd matta.
Vincentsmamma, 2010-01-22
Vad tros om en rund ryamatta, röd? :S
Under bordet!
Under bordet!
ratpak, 2010-01-23
jaaaa!!!! Det kommer nog bli jätte snyggt!
Vincentsmamma, 2010-01-23
Tack! :)
KajsaKrutrok, 2010-02-03
Är det en liten vägg tycker jag definitivt att du ska hänga tavlorna lodrätt. Det göra att väggen växer mot taket istället för att det ser trångt ut. Lycka till. Jo, jag hade nog flyttat ut bordet en bit från fönstret. Det gör faktiskt att rummet känns större då mer luft rinner igenom. Och haft en rund matta som föreslagits redan. Jag hade återknytit den runda formen från mattan till lampan. Kanske en Kartell-lampa? Genomskinlig plast släpper ju också igenom luft. Lycka till!