Har precis fått balkongen på min hyreslägenhet inglasad, och nu har jag lite idétorka på hur jag egentligen vill ha det!
Har inte råd att skaffa nya möbler osv, är en fattig student :D, och min stora jättefotölj är så skön att den stannar..
Så några idéer eller inspiration skulle passa fint :D
Tack!
Ood, 2010-03-20
Vad sägs om några billiga blommor, krukor och blockljus? Sånt brukar alltid höjja mysfaktorn aningen. Soffan ser skön ut så tycker helt klart den ska behållas =)
Ninjah, 2010-03-20
Ja exakt, men jag vettifan vad jag ska ha eller hur jag ska göra :D Det är det som är problemet
Ood, 2010-03-20
Det kommer förr eller senare =) Visste själv inte vad jag skulle göra med min hall, men nu vet jag (ska bara ha råd med en hallbänk*s*). Förstår frustrationen dock. Garderobsblommor är alltid fina och lättskötta, samt ampelliljor, Sen kan man ju anpassa blommorna efter årstiden =) Och blockljus går att hitta billigt på närmsta mataffär, och de i sin tur kan man ha på en enkel tallrik man kan avvara ;) Kanske gardiner eller så med om man har några över?
Ninjah, 2010-03-21
Tack för länken, väldigt inspirerande, den där bänken hade jag faktiskt tänkt mig innan jag satte dit min gamla fotölj :P
Kanske ska spinna vidare på bänkidéen och ge bort fotöljen till välgörenhet istället, har inte bestämt mig än.. :D