Ja, det låter som en god ide! Förrådet är ju så litet.. o garderober upp till tak skulle vara en bättre förvaring!
Tack för alla tips!! Får ta en tur till Ikea igen o kolla köksstommar denna gång! :)
Ja det skulle kunna vara Beddinge den är helt ok (efter att fräckt ha legat på ikeas ALLA bäddsoffor var den klart skönast! )
o den hade låda också.. men ack så.. ugly.. men ja ja
Ja tack alla förslag ger mej lyckosparkar i magen o jag är inte gravid ;) Bless me ! :)
Åh stort tack :)
Ja.. du har ju erfarenheten av att umgås tätt med syskon.. ja jag inser att det kan vara tufft.. "tränar " nu.. vi bor på 29 kvm i andra hand..så det blir ju iaf större :) Men jo visst ser jag behovet av en egen vrå.. badrummet är nyrepat.. med bubbelbadkar så det får bli min reträtt :)) o barnens med.. ja eller så får i göra om förrådet till ett mysrum.. med bokningslista på dörren :))
Hejsan! Om du inte redan kollat in http://www.compact-livingbutiken.se/ så gör det! Har jättemånga fina skåpsängar och annat roligt. Jag hade nog rivit det lilla skåpet (garderob?) i hallen och byggt en vägg för att göra köket större. Nu vet jag inte måtten på köket men skulle nog inhysa en av barnen där om det gick... Eller digsjälv.... Jag hade nog åxå tagit bort hela det större förrådet för att få mer rymd och ljus... Lycka till med allt!
Hej!
Tack ,ja jag har varit i kontakt med dem flera gånger o tyvärr så har jag inte gott att säga om dem:( Lovar stort o håller tunt...!! Jag har köpt en sängskåp från Livinggood 16O cm, toppenbra!!
Klurar ff på "hallen" ja "skåpet" mot köket vill jag riva ,det är bara det att elskåpet sitter där nu, ska dock flyttas pga elrenovering inom en snart framtid :))
Förrådet.. ja jag funderar på att riva det.. klurar lite till måste skaffa garderober på annan plats då..
Tack för all input!
Sida 2 av 2:
skatan, 2010-05-04
Ja, det låter som en god ide! Förrådet är ju så litet.. o garderober upp till tak skulle vara en bättre förvaring!
Tack för alla tips!! Får ta en tur till Ikea igen o kolla köksstommar denna gång! :)
skatan, 2010-05-04
Ja det skulle kunna vara Beddinge den är helt ok (efter att fräckt ha legat på ikeas ALLA bäddsoffor var den klart skönast! )
o den hade låda också.. men ack så.. ugly.. men ja ja
Ja tack alla förslag ger mej lyckosparkar i magen o jag är inte gravid ;) Bless me ! :)
skatan, 2010-05-04
Åh stort tack :)
Ja.. du har ju erfarenheten av att umgås tätt med syskon.. ja jag inser att det kan vara tufft.. "tränar " nu.. vi bor på 29 kvm i andra hand..så det blir ju iaf större :) Men jo visst ser jag behovet av en egen vrå.. badrummet är nyrepat.. med bubbelbadkar så det får bli min reträtt :)) o barnens med.. ja eller så får i göra om förrådet till ett mysrum.. med bokningslista på dörren :))
skatan, 2010-05-04
Ja, kanske det :) Men hela soffan var ful :)) Måla den med :))
skatan, 2010-05-05
Sant! Mera kuddar åt folket ! :)
Uzume, 2010-07-22
Hejsan!
Om du inte redan kollat in http://www.compact-livingbutiken.se/ så gör det! Har jättemånga fina skåpsängar och annat roligt.
Jag hade nog rivit det lilla skåpet (garderob?) i hallen och byggt en vägg för att göra köket större. Nu vet jag inte måtten på köket men skulle nog inhysa en av barnen där om det gick... Eller digsjälv....
Jag hade nog åxå tagit bort hela det större förrådet för att få mer rymd och ljus...
Lycka till med allt!
skatan, 2010-07-23
Hej!
Tack ,ja jag har varit i kontakt med dem flera gånger o tyvärr så har jag inte gott att säga om dem:( Lovar stort o håller tunt...!! Jag har köpt en sängskåp från Livinggood 16O cm, toppenbra!!
Klurar ff på "hallen" ja "skåpet" mot köket vill jag riva ,det är bara det att elskåpet sitter där nu, ska dock flyttas pga elrenovering inom en snart framtid :))
Förrådet.. ja jag funderar på att riva det.. klurar lite till måste skaffa garderober på annan plats då..
Tack för all input!