Hej!
Behöver lite inredningstips!
Har just beställt denna soffa till hallen.
Funderar på att ha lite roliga kuddar i den eller eventuellt en tunnt lammfäll och en spegel ovanför (rund/oval/rektangulär?). Eller ska man ha tavellist med ljuskoppar ovanför?
Vad tror ni? Har ni nån idé om var som skulle kunna passa?
Soffan ska stå mittemot ytterdörren så man har den snett framför sig när man kliver in i hallen. Har lite plats kvar på den väggen (bredvid soffan). Funderar på om man ska ha nån vägghängd hylla eller ett vanligt bord där. Skulle gärna vilja kunna ha en inbjudande lampa/blomma/ljuslykta där... Har hittat nedanstående runda bord. Passar det? Eller vad tror ni om det kvadratiska bordet? Eller har ni någon annan idé på nån vägghängd variant, vanlig eller annat?
Vore väldigt tacksam för lite tips!/Mejram
Ps. Alla kläder hängs på en annan plats i hallen så det är inte något sådant jag är ute efter. Snarare lösningar på något ovanför soffan, nåt snyggt att lägga i den och vad man ska ha för möbel vid sidan om...
Kom gärna med tips! Ps. Kan inte kommentera era svar direkt på den här sidan då jag tappat bort aktivitetskoden men jag skriver privata svar istället medan jag fixar koden. Väldigt tacksam för svar!: :)
oldis74, 2010-05-11
Hej! otroligt fin vit soffa. Jag tycker att ett gammalt fönster med spegel i ovanför soffan vore väldigt fint, jag har det själv ovanför min finsoffa i mitt vardagsrum kika gärna in där får du se hur det kan se ut på ett ungefär. Det runda vita fina bordet som du har på bild tycker jag du skall välja. Har du ingen bild på din hall så blir det lite lättare att se hur planeringen är med dörrar ,hur stort det är lägg gärna in det. Lycka till med hallmöbleringen. Mvh Camilla
lantislygdman, 2010-05-12
Vilken kanonsnygg soffa! Jag tycker du ska välja en spegel ovanför soffan. En tavellist med ljus kanske känns konstigt bakom huvudet om man sitter på soffan...? Det runda bordet är underbart, välj det! Då kan du ha ljus där istället och en snygg lampa förstås....Lycka till! (var har du fått tag på den snygga soffan??)