har 2 st balkongbord efter sambons morföräldrar som vi inte vill ha. imorgon står en container utanför huset och om ingen vill ha borden hamnar de tyvärr där!
de behöver lite omsorg och kommer nog inte gå att få i nyskick igen, men jag vill att de får en andra chans.
för mig är det viktigare att de blir omtyckta igen än att vi får pengar för dem, sambon vill gäna tjäna lite på dem... kom med ett bud om du är intresserad!
finns att hämta i centrala mjölby! om du vill ha dem kan vi ha kvar dem några dagar till, annars försvinner de imorgon.
vi behöver veta senast kl 13.00 den 25/5! skriv till min MAIL!!! ejk511@yahoo.se
jag jobbar i mårn och killen tycker det är lättare att hålla koll på mailen än här.
hoppas någon vill ta hand om våra bord=)
Velouria, 2010-05-25
Lägg upp en annons på Blocket.
Ejra, 2010-05-25
har tänkt göra det, men så har jag jobbat massa extra i 2 veckor nu och det har inte blivit av. ikväll insåg jag att det är imårn containern kommer hit. tänkte att det kunde funka här. annars får de åka, de är ju int i så bra skick ändå.
Velouria, 2010-05-25
Du skulle kunna spara benen på det blommiga bordet annars och göra ett nytt bord av senare. Smart med ihopfällbart bord.
Ejra, 2010-05-25
från början hade jag tänkt göra iordning båda 2, tycker de är läckra! men jag får inse mina begränsningar, båda i tid och kunskap. kan inte ta åt mig att rädda allt som räddas kan=)
håller på och renoverar ett skåp, ska måla om ett bord och har redan pusslat ihop ett blombord till balkongen! det får räcka för nu.
du kanske behöver ett bar fällbara ben? =)
Ejra, 2010-05-25
det finns i Mjölby. men jag tror det går x2000 direkt till Stockholm, så jag kanske kan sätta det på tåget=)
isa84, 2010-05-25
Det översta bordet är ju super coolt. att bara måla bordskivan svart med vita ränder på som ett pingisbord vore en tuff ide. hade det varit närmare hade jag köpt det av dig direkt :)
Ejra, 2010-05-25
pingisbord låter som en kul idé!
kom precis hem från en låååååång dag på jobbet och såg det ligga i containern i regnet. kändes sorgligt och nu vill jag gå ut och hämta in det igen, men men, jag har ju bestämt mig för att de där borden inte var mina projekt.
kan inte rädda allt =)
isa84, 2010-05-26
Nej du har så rätt ;)
tiden och inspirationen räcker inte till, kanske någon annan lycklig som får lägga vantarna på det nu. hur går det med skåpet?
mvh isa
Ejra, 2010-05-26
skåpet går framåt, men saaaaakta... nu är jag ledig 2 dagar och ska köpa på ordentligt=) hoppas det går fort sista biten nu!
Ejra, 2010-05-26
har inte FB, annars kunde jag ju testat där. men du vill inte ha det iaf?