har är min lilla tråkiga hall, skulle vilja göra något roligare med den.
En annan hatthylla, som inte är så "stor". Kanske mer en smal hylla och sen ha separata krokar under.
Skulle vilja ha någon liten plats där man kan sitta och ta på sig skorna.
Vill slippa svart eller träfärgat så mycket som möjligt.
Bra och många skohyllor är ett måste.
Velouria, 2010-06-18
Vill du inte ha svart så finns ju skoskåpen i vitt, det skulle kunna få plats tre på den väggen också.
Kan du måla garderoberna? Det skulle få bort träfärgen.
Att ha en spegel där du har ser bra ut, fast ha en mer stilren, inte en klumpig träram.
Ta bort hatthyllan och skoställen under. Ha några mindre hängare ovanför till småsaker, ej kläder. Gör plats i en garderob för ytterkläderna. Det skulle även få plats ett hyllplan där, ha korgar eller liknande till förvaring av småsaker.
Och ha en bänk istället för skoställen. En bänk med luckor eller lådor ger också plats till förvaring av skor eller liknande i bänken. Ha någon fin dyna på bänken.
Lite beroende på vad du väljer för bänk och andra hängare om det passar med en fondtapet bakom bänken.
Hanna-sofia, 2010-06-21
Först och främst kanske du bör köpa en ny spegel eller måla om den du redan har, för att sedan lyfta upp den en bit? Den är för långt ner tycker jag.
För hatthyllan och allt det där, rensa bort hela skiten. Gör plats för ytterkläder i garderoberna. Häng upp några enklare krokar för saker som används dagligen. För nederdelen tänker jag att du skulle ha haft en enkel fyrkantig "låda" i en rolig färg som även fungerar att sitta på, kanske med någon sorts tyg på ovansidan. Den ska gå att öppna så att du kan förvara saker inuti den, sen kan du ställa en skohylla till höger om den efter egen smak.
therre, 2010-06-28
Kan du plocka bort ena garderoben, den som är brevid skohyllan och sätta dit skoskåpen istället. Sedan kanske klä in de andra garderoberna i en snygg tapet på ena dörren o en jättespegel på den andra dörren?
Annars tycker jag inte att de är något fel på hatthyllan eller skohyllan, bara man får lite mer förvaring i garderoberna :)
jennei, 2010-06-30
fondvägg bakom hatthyllan vore inte helt fel. och någon vit bänk med lådor under som du kan ha dina skor i... med kuddar på eller en dyna som matchar fondväggen.
om du inte kan ta bort garderoben brevid hatthyllan så tycker jag du borde måla den och självklart de andra garderoberna med eller klä in de, byta handtag och byta till vita skoskåp hade gjort susen :) du kan ju ha fler skoskåp också!