Lite liljor kan göra vilket rum som helst till et showroom:). Vi har inta alls likadan stil men jag tycker du inreder på ett roligt sätt och vågar mycket. Det i kombination med att det är cleant gör väl att det kan uppfattas som ett showroom. Måste säga att jag tycker att väggen är väldigt snygg som den är nu. Har tankar på att skapa den effekten i nåt rum om jag hittar en ny lägenhet.
Jag tycker att köket är grymt snyggt, och väggen rakt fram är den som skapar spänning, lite råhet i hela rummet. Älskar den , även om jag förstod att ni inte är färdig med den utan skulle sätta speglar? Brytningar gör bäst effekter, rått möter blankt och rent...
Annars hade inte jag heller fyllt köket med prylar där. Ett stort fat med röda frukter, tomater, paprikor, så att du fått en lite färgdutt med något levande. Allt annat kan man ha i lådor.
Eller en smal bricka framför hällen med en vacker olivolja, peppar o saltkvarn och en kruka med timjan...?
Älskar er svulstiga stil i huset. Sticker verkligen ut mot alla andra hus som har en tendens att se likadan ut, med alla dessa ord och texter överallt på allt, och allt vitt... :)
Sida 2 av 2:
moreismore, 2010-10-16
Lite liljor kan göra vilket rum som helst till et showroom:).
Vi har inta alls likadan stil men jag tycker du inreder på ett roligt sätt och vågar mycket. Det i kombination med att det är cleant gör väl att det kan uppfattas som ett showroom.
Måste säga att jag tycker att väggen är väldigt snygg som den är nu. Har tankar på att skapa den effekten i nåt rum om jag hittar en ny lägenhet.
fejjsdesign, 2010-10-16
Jag tycker att köket är grymt snyggt, och väggen rakt fram är den som skapar spänning, lite råhet i hela rummet. Älskar den , även om jag förstod att ni inte är färdig med den utan skulle sätta speglar? Brytningar gör bäst effekter, rått möter blankt och rent...
Annars hade inte jag heller fyllt köket med prylar där. Ett stort fat med röda frukter, tomater, paprikor, så att du fått en lite färgdutt med något levande. Allt annat kan man ha i lådor.
Eller en smal bricka framför hällen med en vacker olivolja, peppar o saltkvarn och en kruka med timjan...?
Älskar er svulstiga stil i huset. Sticker verkligen ut mot alla andra hus som har en tendens att se likadan ut, med alla dessa ord och texter överallt på allt, och allt vitt... :)