Har ett riktigt tråkigt badrum. Eftersom jag inte har pengarna för att göra en rejäl renovering är jag ute efter en budget lösning på max 10 000:-.
Tapeterna är gulgråa med mönster på visa ställen. Golvet är blått och har gulnat på visa ställen.
Funderar på att måla om väggar och golv i badrummet, blir dock inte klock på om det är en bra eller dålig idé då jag har hittat inlägg som är ganska mosägelsefulla. Hade varit skoj att se före och efterbilder från någon som gjort det. Tänkte även byta ut möblerna och vasken.
Vilka förslag har ni?
perry, 2010-10-20
jag tror du kommer långt med att bara måla väggarna och byta ut spegelskåpet. till ett roligare skåp eller en fin spegel!
Fujji, 2010-10-20
Jag tycker definitivt att du ska måla väggar och golv. Min kusin har målat golvet i sin lägenhet, det har börjat nötas lite nu men hon målade för ca 6 år sedan.
Köp någon snygg komod på Ikea med tvättställ, blir inte alls så dyrt.
IvanBoring, 2010-10-21
Är själv lite i samma situation och funderar på hur vi ska göra. Blev väldigt inspirerad av "summertimes" badrum som verkligen blev snyggt med lite färg och nya prylar. Kolla här
Maliz, 2012-02-15
Tycker absolut att du ska måla om (om du inte redan gjort det) för det blir sån skillnad. Vi har målat 2 av våra badrum tills vidare och är jättenöjd.