Har flyttat in i en etta, ganska stor ända, och jag far plats med allt jag behöver. Vissa saker var redan i lägenheten, tex, allt som är i hallen av möblerna fanns redan när jag flyttade in. (Halvmöblerad)
Trivs med allt jag har, men det känns alldeles för tomt och vitt, vilket det ocksa är, vet inte riktigt vilken färg jag ska satsa pa mer. Eftersom allt är i ett rum vill jag dela upp det lite mer i färgerna, sa att allt inte är i samma dvs.
Kom med massa förslag =) =)
vackrastevita, 2010-10-21
Jag har ett litet tips- tänkt inte bara färg, och vad för kuddar! Börja med; tänk vilken stil du gillar, ett tema elr koncept! Gillar du lantligt, orientaliskt, eller modernt, svart, vitt? När du har hittat DIN stil så kommer det gå lättare med färger och dekorationer! Om du bor litet och känner att du önskade mer rymd, så ska du undvika mörka färger på väggarna eftersom det krymper rummet.. Annat som jag kan rekommendera är fondvägg om du vill ha mer känslan av olika rum i rummet! Lycka till!
MamsellZ, 2010-10-22
Grönt är snyggt, så en grön matta kanske? I taket en maffig lampa. Sovrummet, använd Ikeas lackhylla, minsta modellen som sängbord på vardera sidan om sängen om det får plats. Ovanför sängen kan du ha foton på nära och kära eller vara ego och ha på bara dig själv alt en stor tygtavla i färger som matchar resten av rummet. I köket, på väggen som klockan sitter åp kand u ha en fotofondvägg av en skog tex så plockar du upp det gröna temat från vardagsrumsdelen.