Kuddar funkar alltid! Köp roliga kuddar och "kamoflera" soffan med. Ta gardinerna till hjälp med färgvalen. Kanske byta ut mattan mot en som går i orange/röd....som färgen på gardinen. Det tror jag skulle piffa upp! Lycka till!
Jag tycker att soffan är rätt snygg. Men jag hade köpt en mindre matta i annan färg! Och så hade jag fyllt soffan med kuddar i färger som återkommer i matta och gardin.
Ok! tack för tipsen har inte tänkt på mattan, den går faktiskt i samma färg som en färg i gardinen, men det syns lite dålig på bilden. Men en orange/röd som tlantislygdman säger låter bättre!
Det är nog inte soffan som är problemet, du har dels för lite belysning och dels så är mattan på tok för stor - som någon tidigare nämnde. 1. Mindre matta - färggladare! 2. Mer punktbelysning! 3. Tavlor, väggen ser verkligen energilös ut. 4. Kuddar! Filtar! :)
lantislygdman, 2010-10-25
Kuddar funkar alltid! Köp roliga kuddar och "kamoflera" soffan med. Ta gardinerna till hjälp med färgvalen. Kanske byta ut mattan mot en som går i orange/röd....som färgen på gardinen. Det tror jag skulle piffa upp! Lycka till!
Malis, 2010-10-26
Jag tycker att soffan är rätt snygg. Men jag hade köpt en mindre matta i annan färg! Och så hade jag fyllt soffan med kuddar i färger som återkommer i matta och gardin.
StellaI, 2010-10-26
Ok! tack för tipsen har inte tänkt på mattan, den går faktiskt i samma färg som en färg i gardinen, men det syns lite dålig på bilden. Men en orange/röd som tlantislygdman säger låter bättre!
Hanna-sofia, 2010-12-09
Det är nog inte soffan som är problemet, du har dels för lite belysning och dels så är mattan på tok för stor - som någon tidigare nämnde.
1. Mindre matta - färggladare!
2. Mer punktbelysning!
3. Tavlor, väggen ser verkligen energilös ut.
4. Kuddar! Filtar! :)
pejtrej, 2012-03-15
mattan blir nog inte för stor om du ställer soffan på den.. istället för bakom...sen lite tavlor och kuddar